5e race SOBW Valkenswaard!

Originally posted by Mol
Je snapt wel wat ik bedoel Dani, ik hap niet. Fred heeft iig erg constant gereden :*
Verder snap ik ook niet waarom hij er niet voorbij ging.. Het kon makkelijk :X

!!???8P
 
fred zat er steeds dicht op, maar maakte op het moment van toeslaan steeds een foutje waardoor hij weer een metertje of 20 achter kwam te liggen... het was wel een leuke strijd.
 
Dat denk ik ook...............;)


-:-







Originally posted by Joël
Het enige wat wij voor elkaar moeten zien te krijgen is dat de scooter door die *#$%^&$%%^!@@!@ hairpin bocht gaat zonder te rochelen.

Als we dat voor elkaar hebben kan het nog leuk gaan worden denk ik. :)
 
Originally posted by Niels
fred zat er steeds dicht op, maar maakte op het moment van toeslaan steeds een foutje waardoor hij weer een metertje of 20 achter kwam te liggen... het was wel een leuke strijd.
das oook een bepaalde constante :p
 
Geen foutje , dat heet behoudend rijden..
Hij kan hem er wel tussen gooien maar dan ligt hij eraf of dan liggen ze er beide af... en om dat risico nou te nemen voor 7puntjes :):)
 
Ik ben het met Niels eens. Helaas is Fred de oude rot die wel met ze hoofd kan rijden, Rodney lag al in de jodium :X dus het lijkt me toch wel een wijze beslissing achteraf :p
 
Ik ken een persoon die heet Kees van Dijk. Hij gebruikt het motto ook weleens. Maar wie er nou vaker jodium heeft, dat zal een aardige strijd worden met Kervin :D
 
Originally posted by Niels
in mijn ogen een verkeerde taktiek, hij had hem er beter voor kunnen smijten... podium of jodium :)
hahahaha , of mischien wachten op een gele vlag!?en dan ff inhalen , toch! Niels
dan nog er moet wel ruimte zijn om hem ervoor te smijten je moet er dan wel een beetje voorbij zijn

tja podium of jodium|(
 
Originally posted by Mol
Ik ken een persoon die heet Kees van Dijk. Hij gebruikt het motto ook weleens. Maar wie er nou vaker jodium heeft, dat zal een aardige strijd worden met Kervin :D

van 't jaar nog maar 1 x gevallen in een races dus mag niet klagen. en 2x podium Lely/Arkel 2de. dus mij hoor je niet klagen
 
Back
Top