5e race SOBW Valkenswaard!

Beerke

100% Twins......
tja aangezien het hier een thuiscircuit is , en nog niemand een threat geopend heeft, heb ik de eer!!

voor het gebruikelijke kunt u posten!!




8) ;) 8P
 
Advertisement - register to remove this

ik hoop dat het net zo spannend wordt als in arkel, en tja natuurlijk wordt de BBQ ingeladen, wordt volgens ons een feestje.
gezellig meeten! en hopenlijk goed weer!!!

Voor de laatste keer weer een premie voor de tijdsnelste in stnd en de topscooters.
in Arkel heeft arno'tje Bremer en :) kervin deze mogen ontvangen!!
 
Originally posted by Mol
Hmmmz, ik heb der zin an :D

Ik koop wel wat extra vlees!!:) en twee biertjes ! moet voor jou genoeg zijn, btw heb je, je blikje weer van freddy afgepakt!!!?|(
 
Originally posted by Beresnel
Ik koop wel wat extra vlees!!:) en twee biertjes ! moet voor jou genoeg zijn, btw heb je, je blikje weer van freddy afgepakt!!!?|(

Stiekem op ze eigen scooter voor jubbega:P
 
Zo.....hier heb ik zin in:) Wordt vast weer gezellig.
Ook nog een hoop met de scooter testen want het slaat nergens op nu, mja we doen ons best.
 
Originally posted by dani
denk varioring in verkeerde scooter gestopt ;)

het rook anders verdacht veel naar Heineken!!, 8P
Hij zou toch niet!!............. het verkeerde blikje gepakt hebben!
;)
 
Fred had hetzelfde vermogen als in Emmen, alleen op Brakel komt het net iets minder op sturen aan.
Rodney's ding liep in de race eindelijk goed, maarja jammergenoeg net te goed waardoor het voorwiel loskwam de bocht uit :D Rodney had het niet verwacht omdat dat in de trainingen ook niet gebeurde. Krom stuur + uitvallen was het gevolg.
Paul de Bruine is denk ik "the man to beat" aangezien op Valkenswaard de snelheid van zijn scooter alleen maar meer in zijn voordeel zal zijn. Wat wij moeten gaan doen voor Valkenswaard weet ik niet, maar 10km/u harder op het rechte eind hebben we wel nodig denk ik.
Rondetijd van Fred was trouwens de 2e van de race. Bijna 0,2 seconde sneller dan Patrick O-)
 
Komt goed, denk alleen dat het een wheely festijn word ivm Jobbergae, of ik moet het lange setje vertanding daar er weer ff inzetten? :D
En ik ga er uiteraard vanuit dat hij op Jubbega stukloopt :D Dus dat word sleutelen voor mij!
 
Originally posted by Mol
Komt goed, denk alleen dat het een wheely festijn word ivm Jobbergae, of ik moet het lange setje vertanding daar er weer ff inzetten? :D
En ik ga er uiteraard vanuit dat hij op Jubbega stukloopt :D Dus dat word sleutelen voor mij!

Wheely'n is ook leuk:#
 
Back
Top