3x grote beurt en loopt nog steeds voor geen meter

Dalyfer

New Member
Hallo,

Ik kom toch maar weer even hier terug want ik weet het even niet meer zo goed.
ik heb in 6 maanden 3 beurtjes laten doen omdat hij niet goed loopt en het probleem is er nog, ondertussen wel even 600 euro verder.
olie is 3x vervangen, heb 3 nieuwe boegies gehad, nieuwe filters, nieuwe rollen, nieuwe CDI (45Km/h)

Het probleem is als volgt, met wegrijden kakt ie soms even 2 seconden in voordat ie pakt, Met regen/sneeuw als ik maar iets kom stil te staan zakt ie helemaal in totdat ie uitgaat en krijg ik hem ook nog moeilijk aan. met koud weer voelt het alsof ie verzuipt totdat ie warm gelopen is.

Hij is al 3x opnieuw afgesteld, stationair afgesteld ect ect, niets helpt, hij blijft hetzelfde doen.
ik heb er nu al zoveel geld tegen aan gegooit, Wellicht hebben jullie nog ideeen?

Heb zelf niet heel veel verstand van scooters ect, maar denk met een filmpje dat ik het ook wel makkelijk zelf kan vervangen.

Wat zou ik nog kunnen doen?

PS: het uitvallen doet hij ook wanneer de motor al warm is.

Scooter is een Sym Orbit 2 45Km/h uit 2012
 
Advertisement - register to remove this

3 Keer onderhoud is zeer enthousiast. Als hij na het goed stellen het nog niet goed doet hoort een zaak gewoon garantie te geven.

Heb je een lijst van wat ze hebben gedaan om het af te stellen? Zoals:
- spruitstuk
- choke
- sproeiers (altijd vragen wat erin zat en wat er in is gegaan)
- luchtdoos controleren (gaten? Of leeg loop plug eruit?)
- valse lucht
Enz.

Sws even terug gaan je hebt immers 600 piekies naar hun gebracht mag je ook wat verwachten van hun.
 
3 Keer onderhoud is zeer enthousiast. Als hij na het goed stellen het nog niet goed doet hoort een zaak gewoon garantie te geven.

Heb je een lijst van wat ze hebben gedaan om het af te stellen? Zoals:
- spruitstuk
- choke
- sproeiers (altijd vragen wat erin zat en wat er in is gegaan)
- luchtdoos controleren (gaten? Of leeg loop plug eruit?)
- valse lucht
Enz.

Sws even terug gaan je hebt immers 600 piekies naar hun gebracht mag je ook wat verwachten van hun.
Ik heb 2 nieuwe banden gekregen,
Nieuwe Olie,
Cabrateur is Ultrosoon gereinigt,
Kleppen reineging
Afstellen,
Scooter is van 45 naar 52Km/h gebracht
Nieuwe Bougie
nieuwe luchtfilter

Andere sproeier vonden ze niet nodig.

en dat is eigenlijk alles wat er op de bon staat van alle 3 de beurten.
banden maar 1x natuurlijk.

ik ga er niet meer naar terug want ze laten me constant betalen voor de werkuren die ze erin steken.
ben al 2x terug gewesst binnen 2 dagen, en moest blijven betalen aan die gast.

Ik heb zojuist een hobbyist gevonden in de buurt, breng hem maar eens naar hem, kijken of hij wat kan vinden.

Scooter heeft BTW 16.000 op de teller
Post automatically merged:

Scooter zojuist weggebracht, ik hoor maandag meer.
 
Last edited:
Back
Top