3e race, nieuw weerdinge!

Originally posted by Beresnel
prrrrt , tsing poeff, poef-poef, knal, prrrrrrrrtt
tja soms zit het mee en soms zit het tegen :)

P.s. freddy gefeliciteerd, mol zijn extra blikje (10pk) deed wonderen!! en nu op naar arkel!!
O-)
Best jammer dat er geen beloning voor de pole stond trouwens deze keer :X hahahahahaha
 
Originally posted by #94
Ik zal je nog sterker vertellen, ik heb niet eens een rood licht aan zien staan, laat staan dat ik het uit zag gaan!

Was inderdaad zeer bijzondere jumpstart :)

Voortaan ook effe naar de groene vlag kijken achteraan. Ging bij de B-race trouwens helemaal fout, daar waren ze achteraan nog druk aan het opstellen toen er gestart werd...
 
Originally posted by Pitspoes
Oja lekkere taart was het ook!!!Mijn taart Ramey...de jouwe niet nahahaha!Grapje (K)!!
Ja mol jij mag altijd mee doen!
Dani heel leuk spelletje:)
mhr#27 wat doe je nu mee loper:)
Xus pitsloes

Ja, nou heb ik nog alleen Ramey's Pie geproefd, maar die van jou zag er zeker beter uit. Ere wie....
 
Originally posted by Mol
O-)
Best jammer dat er geen beloning voor de pole stond trouwens deze keer :X hahahahahaha

OK!! Arkel standaard en Topscooter 50,00 Euritjes voor tijdsnelste in kwalificatie.

P.S. mol had je zijn gezicht gezien toen ie die 50 euro kreeg :) :)
schrok zich kapot en wou ze gelijk weer teruggeven8P O-)
hahaha was wel leuk!!
 
Ik heb Wilco ze gezicht wel gezien ja, hij keek alsof het complete koningshuis hem stond te moonen :D
Ik ben later nog ff langs em gegaan en heb het hele verhaal uitgelegd. Hij bedankte mij en jou nogmaals van harte!!
 
Originally posted by Joor
Ja, nou heb ik nog alleen Ramey's Pie geproefd, maar die van jou zag er zeker beter uit. Ere wie....

Ik heb ze beide geproefd.....
ze pleurden beide uit elkaar :p
(er was wel iemand genaamd Tyhra, die dat niet erg vond..btw)
Maar ik moet toch echt voor Marloes d`r taart gaan.

Blijven oefenen hé Ramey..
Tinne..
 
Originally posted by Beresnel
OK!! Arkel standaard en Topscooter 50,00 Euritjes voor tijdsnelste in kwalificatie.

P.S. mol had je zijn gezicht gezien toen ie die 50 euro kreeg :) :)
schrok zich kapot en wou ze gelijk weer teruggeven8P O-)
hahaha was wel leuk!!

Wilco schrok er inderdaad wel van!! echt schiterend.

( iemand leroy nog naar huis zien gaan @ emmen? :# )

Sorry voor mn prestatie's beresnel. Dit keer lag het aan de scooter. plaatje de coureur. Maar op arkel gaan we er weer voor:)

Gr Kerv-:-
 
Originally posted by Kerbinos
Wilco schrok er inderdaad wel van!! echt schitterend.

( iemand leroy nog naar huis zien gaan @ emmen? :# )

Sorry voor mn prestatie's beresnel. Dit keer lag het aan de scooter. plaatje de coureur. Maar op arkel gaan we er weer voor:)

Gr Kerv-:-

ik weet hoe het komt je hebt eerst meegedaan aan de kwali di catie :) :) volgende keer maar aan de kwalificatie mee gaan doen,

btw wel lullig z'on vastloper! toch een goed eindresultaat! klasse!
 
Originally posted by dani


Later die avond met Rik, Lydia, Gilbert, Niels, Len, Koen en Rik ff gegeten, tv gekenen en homo geschoten.


Dani toch, je zou het toch onderhand wel moeten weten dat Rik met ck geschreven moet worden! ;)

P.S. Homo schieten, kenne we dat niet ergens van :p
 
Originally posted by Beresnel
ik weet hoe het komt je hebt eerst meegedaan aan de kwali di catie :) :) volgende keer maar aan de kwalificatie mee gaan doen,

btw wel lullig z'on vastloper! toch een goed eindresultaat! klasse!

Ik doe altijd me best! Aan een vast loper, kan ik ook niks aan doen. maarja ik heb wel goede zaken gedaan voor het kampioenschap. En ik ben de ook niet gevallen! Op arkel ga ik er weer 110% voor

Kerv -:-
 
Ja, hij stapte op na zijn crash en toen hij wegreed begon het ding te zwabberen als een gek en viel hij gelijk weer. Volgens mij zat ze voorwiel opeens los ofzo? :D
 
hij was direct smorgens al letterlijk een half uur aan het trappen voordat het ding het deed, ze begonnen direct volgas te trappen ...........
 
Originally posted by Mol
Ja, hij stapte op na zijn crash en toen hij wegreed begon het ding te zwabberen als een gek en viel hij gelijk weer. Volgens mij zat ze voorwiel opeens los ofzo? :D

Volgens mij moet inne er wel foto`s van hebben, en anders zeker van die kerel toen hij op d`r af kwam lopen bij dat Sobw tuinhuisje op de heuvel. Maar het zag er idd wel vaag uit, eerst op z`n plaat. Opstaan om vervolgens zwabberend 2 meter te rijden om weer op z`n plaat te gaan... wij stonden allemaal te kijken en out te gaan van die actie; ik hoor je nog zeggen mol "ho maar met lachen hé nou is het wel genoeg oid"

Tinne..
 
Koen Schippers was ook goed bezig, die trok strepen aluminium over de baan met zijn carter!

Niels reed ook nog even zijn achterspatbord eraf, kortom een mooi spektakel! 8)
 
Originally posted by Gomer_pyle
Er vloog ook genoeg plastic over de baan O-)

"je koelvin is gexplodeerd mr...."of was het iemand anders z`n koelvin en klapte een een stuk tegen jou helm op :p

Btw, degene met de Runner @ standaardklasse, ik ken iemand die alu koelvinnen verkoopt;) Is btw wel een leuke sound btw zo`n exploderende koelvin....:)

En over zooi op de baan; Kees van dijk & z`n rooster 8P 8P 8P
rukte eerst een keer z`n tapjes van ze voorkap rooster op het rechte stuk eraf (zoals men dat vaker doet..) Volgende keer liep ie te kloten, rukt hij in een keer het het rooster eraf...8P

Kees v Dijk met z`n live verslag tijdens z`n race...
Té vet.

Tinne..
 
Last edited:
Toch zeker wel 4 + koelkappen en eventuele deuken in uitlaten O-)
Het live verslag van Kees is er elke race Tinne, dus wen er maar aan. Die intercom komt er ook nog wel een keer!
 
Back
Top