3e race, nieuw weerdinge!

Originally posted by Beresnel
Emmen is wel een beroerd stukkie kachelen voor ons, maar wij zijn aanwezig! zeker als het een Kutbaan is zoals jopie verklaard.

wij hopen veel actie te zien, vooral van Rodney en van freddy (dus mol nog ff die 10 pk fixen) ik heb nog een blikje met 2 pk wil ik wel ff opsturen :) hoef je er nog maar 8 :)

P.S Niels gaat ook steeds harder kan nog leuk worden, mischien heeft die nog wel een pk tje over!?
We doen het nog 1 race rustigaan en dan doe ik vlak voor de start bij Fred en Rodney ff 1pk'tje derbij uit het blik. Onze blikken zijn 2 jaar geleden opgegaan dus dat verklaart een hoop :D 8P

Maargoed, vol goede moed verschijnen we in Emmen met ze allen. Eens kijken of we weer wat gezellig publiek en forummembers mee kunnen krijgen, kratje pils erbij en dan komt het helemaal goed!
 
Originally posted by Mol

Maargoed, vol goede moed verschijnen we in Emmen met ze allen. Eens kijken of we weer wat gezellig publiek en forummembers mee kunnen krijgen, kratje pils erbij en dan komt het helemaal goed!

:) maak er twee van en een bbq, zorg ik voor vlees T (wins) bone steaks!!en een extra kratje :)
 
we hebben de "M"
we hebben de "A"
we hebben de "R"
we hebben de "L"
we hebben de "O"
we hebben de "E"
we hebben de "S"
 
Voel me nu zeker wel welkom.....:)
Snik loes mist ut racen wel... :(
Maar ja ik kom wel om jullie af en toe in te schrijven!!
En jullie aan temoedigen!!!
See ya!!! xxxPitsloes
 
ik ben d'r ook bij (voor het eerst dit jaar :rolleyes: ) al moet ik de hele week vrij nemen om m'n scoot af te krijgen.

vorige week besloten dat m'n skoeter dit jaar niet meer zwart zal zijn..
 
Originally posted by jorick
ik ben d'r ook bij (voor het eerst dit jaar :rolleyes: ) al moet ik de hele week vrij nemen om m'n scoot af te krijgen.

vorige week besloten dat m'n skoeter dit jaar niet meer zwart zal zijn..
oeeew exciting, geen JPS meer voor Jorick?
 
Back
Top