2de SBO race 10 mei - Veldhoven

Status
Not open for further replies.
Jammer dat veldhoven op sommige punten niet echt goed georganiseerd was.
Zoals geen papier om de tijden en programma's enzo te printen en geen bekers voor de winnaars.

Dat heb ik toegelicht en ga ik verder niet op in...
 
eeehm inderdaad ja, bij het te laat komen als de opwarmronde al ingezet is, moet er volgens het reglement achteraan gestart worden...toch?
 
11.5 Elke deelnemer moet, met de machine waarmee aan de wedstrijd wordt
deelgenomen, minimaal 5 minuten voor de werkelijke aanvang van de race, dan wel
training aanwezig zijn in het parc fermé voor de opstelling. Bij de race te laat komen
of zonder de in de vorige zin bedoelde machine verschijnen kan tot gevolg hebben
dat de deelnemer achteraan moet starten of helemaal niet mag deelnemen. Dit ter
beoordeling van de wedstrijdleiding


maar....zeike moeten we niet hier doen :) er is geen protest ingediend.
 
hehe... en ook al zouden we wel zeuren, het veranderd niks :).

Ray... volgende keer gaan we wel samen scheuren op onze getjoende brommers... want veldhoven was een deceptie :(
 
hehe... en ook al zouden we wel zeuren, het veranderd niks :).

Ray... volgende keer gaan we wel samen scheuren op onze getjoende brommers... want veldhoven was een deceptie :(

x| je kon gewoon een veer lenen .... en van mij een bus remreiniger voor de remklauw.....

lelystad })
 
Ach.. als we echt gaan tellen op die 5 minuten voor de start aanwezig zijn kunnen we soms 75% wel vanuit de pits laten starten :+
 
Leuke dag, mooie wedstrijden en een lekker weertje.

Pluspunten: Mooie strijd tussen Ge en Rik.
Twan op eerste startrij, complimenten.
Mooie baan.

Minpunten: Mensen die schijt hebben aan het technisch regelement. Ik doel op Stage6 rijders met Mychron's erop en Open70 coureurs die met radiale rempompen rijden en dus ook
een TC die nog steeds dus niet in staat is z'n eigen regelement na te leven. Nog een voorbeeld van gebrek aan kennis: Erik Groeneveld die wordt afgekeurd op z'n achterrem die te slap staat. Kom op zeg. Een racer hoeft geen strakke achterrem te hebben.
 
Leuke dag, mooie wedstrijden en een lekker weertje.

Pluspunten: Mooie strijd tussen Ge en Rik.
Twan op eerste startrij, complimenten.
Mooie baan.

Minpunten: Mensen die schijt hebben aan het technisch regelement. Ik doel op Stage6 rijders met Mychron's erop en Open70 coureurs die met radiale rempompen rijden en dus ook
een TC die nog steeds dus niet in staat is z'n eigen regelement na te leven. Nog een voorbeeld van gebrek aan kennis: Erik Groeneveld die wordt afgekeurd op z'n achterrem die te slap staat. Kom op zeg. Een racer hoeft geen strakke achterrem te hebben.

verwar je de pro cup niet met de basic cup omdat deze samen rijden ?
 
11.5 Elke deelnemer moet, met de machine waarmee aan de wedstrijd wordt
deelgenomen, minimaal 5 minuten voor de werkelijke aanvang van de race, dan wel
training aanwezig zijn in het parc fermé voor de opstelling. Bij de race te laat komen
of zonder de in de vorige zin bedoelde machine verschijnen kan tot gevolg hebben
dat de deelnemer achteraan moet starten of helemaal niet mag deelnemen. Dit ter
beoordeling van de wedstrijdleiding


maar....zeike moeten we niet hier doen :) er is geen protest ingediend.


Ik gun het twan ook van harte. Hij reed erg goed. Alleen vorig jaar op deze baan. Werd Rik van rijssen wel DQ. En mocht toen niet mee rijden. En David. Degene met een Radiale Rempomp was een Belg die met een daglicentie reed. volgens mij.
 
Leuke dag, mooie wedstrijden en een lekker weertje.

Pluspunten: Mooie strijd tussen Ge en Rik.
Twan op eerste startrij, complimenten.
Mooie baan.

Minpunten: Mensen die schijt hebben aan het technisch regelement. Ik doel op Stage6 rijders met Mychron's erop en Open70 coureurs die met radiale rempompen rijden en dus ook
een TC die nog steeds dus niet in staat is z'n eigen regelement na te leven. Nog een voorbeeld van gebrek aan kennis: Erik Groeneveld die wordt afgekeurd op z'n achterrem die te slap staat. Kom op zeg. Een racer hoeft geen strakke achterrem te hebben.

ik reed stage 6 cup met een alfano maar heb van voraf aan gezegt dat het voor buiten klassement was. denk niet dat veel harder gaat door een datalogger hoor . het ligt nog steeds aan de rijder hoe hard je rondgaat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top