Enrico@Sprinter said:Ik dacht dat je aan die powerjet zoiezo niks hebt en de meeste sluiten die af met zo een carb. Verder wastie lastig af te stellen.. In de search vind je hier ook wel wat over trouwens..
XtremeDNA said:je heb helemaal gelijk in de search staat er ook wat over had nog niet gekeken.
Het is dus een extra benzine toevoer die ontstaat door een onderdruk in je carb als je gas geeft waardoor die extra benzine aanzuigt en die bij je venturi erin wordt gespoten.
Zijn er verder nog mensen die er nog ervaring mee hebben ?
:| Wtf vertel dan wat er wel gebeurd :X$aint said:er wordt niets ingespoten...
paulyamaha said:bij hogere toerentallen heb je een verrijking van het mengsel, hierdoor kun je hem bij lagere toerentallen armer afstellen
Waar is dat te vinden dan? Voor zover ik ooit heb kunnen vinden heeft er nog nooit iemand echt over prestaties gepraat over deze carb. Dat de 28mm versie lastig is af te stellen is bekend, maar dit is een compleet andere carb.Enrico@Sprinter said:Ik dacht dat je aan die powerjet zoiezo niks hebt en de meeste sluiten die af met zo een carb. Verder wastie lastig af te stellen.. In de search vind je hier ook wel wat over trouwens..
Big B NRG said:Ik had iets gelezen dat het alleen zin had op schakels?
Zoek eens op danEnrico@Sprinter said:Ik heb het toch echt ergens gelezen hier op het forum mollie
Als afstellen een relatief begrip is, waarom zeg je dit dan eerder |( Zeg dan niks.Enrico@Sprinter said:Verder wastie lastig af te stellen.. In de search vind je hier ook wel wat over trouwens..