tja maat van mij werd gister bij outblast tussen zijn ballen gevoeld hoor:?Gijs said:Ja , lijkt me ook niet dat ze je sokken uit gaan trekken maar je weet nooit.
Digicam hoop ik nog meer mensen over te horen , geen zin om een ding daar te laten of terug te brengen naar de auto
Echt bij je ballen lijkt mij sterk..ippeltje said:tja maat van mij werd gister bij outblast tussen zijn ballen gevoeld hoor:?
hij had toch alles al opgemaakt maar toch!!
sokken doen ze ook!!!
ze pikken gewoon af en toe mensen er tussen uit!!
nee serieus!!hij graaide er gewoon tussen!! vieze homo!!Mike@Rox said:Echt bij je ballen lijkt mij sterk..
Ze gaan gewoon vanaf binnenkant knie, helemaal naar boven in je lies.
Weet niet tot hoe ver die ballen van je maat hangen?
tja hij word overal tussen uitgepiktGijs said:Dan zal ie er wel uitgezien hebben als een hardcore junkie
Moet je gewoon even meekomen naar een rustig plekje, krijg je een preek en de shit wordt vervolgens ingenomenGijs said:Heb trouwens geen idee wat er gebeurt word als je word gepakt met laten we zeggen 10 stuks?
Gijs said:Ok , schopje
Ik ga dus ook , de lineup spreekt me eigenlijk niet zo heel erg aan , maar omdat veel goede vrienden van me gaan , ga ik gewoon mee.
Aangezien dit eigenlijk m'n eerste event van formaat is heb ik 2 vragen.
1.
Hoe moeilijk krijg je drugs binnen , dan heb ik het over xtc , eigengebruik dus geen 100 tallen.
2.
Je leest veel verschillende dingen over cams , inleveren bij de deur etc.
Een kleine cam in je broekzak word waarschijnlijk wel ingenomen bij de entree zeker?
Iemand ooit een camera meegenomen?
Gijs said:Ik was gewoon benieuwd hoegoed er op gecontroleerd word , meestal zit het in mn sok maar dat ging gister ook al bijna mis ,dus ik wilde 't toch even weten.