This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

27 November Qlimax

1. makkelijk hoe enzo weet ik niet zelf nooit gedaan maten van me wel

2. nog nooit problemen mee gehad staat op de site dat het nie mag oid maar ze doen er nooit moeilijk over
 
Ja , lijkt me ook niet dat ze je sokken uit gaan trekken maar je weet nooit.

Digicam hoop ik nog meer mensen over te horen , geen zin om een ding daar te laten of terug te brengen naar de auto
 
Drugs; Wiet/Hasj gewoon in je portemonnee laten.
Xtc,Coke ed krijg je makkelijk binnen, met tape in je boxer bv. Niet in je schoenen doen btw, ben zelf 3x uit de rij gehaald, en moest vervolgens schoenen+sokken uitdoen..

Cams; Wegwerp is toegestaan met Q-dance, over digi's doen ze vaak/altijd moeilijk..
Vorig jaar Gelredome moest een vriendin van me, haar digi voor die avond inleveren, of hem in de auto oid opbergen..
 
Kijk , maargoed dat ik hier een vraagje post , want ik stop het zo goed als altijd in mn sok.
Denk maar een wegwerp cam mee ,toch wel leuk om nog ietsvast te leggen.
 
Gijs said:
Ja , lijkt me ook niet dat ze je sokken uit gaan trekken maar je weet nooit.

Digicam hoop ik nog meer mensen over te horen , geen zin om een ding daar te laten of terug te brengen naar de auto
tja maat van mij werd gister bij outblast tussen zijn ballen gevoeld hoor:?
hij had toch alles al opgemaakt maar toch!!
sokken doen ze ook!!!
ze pikken gewoon af en toe mensen er tussen uit!!
 
Sja gewoon het zekere voor het onzekere..
Btw, als je xtc ergens op je lichaam plakt, doe het dan eerst in een wietzakje oid.
Spul is best aggressief
 
ippeltje said:
tja maat van mij werd gister bij outblast tussen zijn ballen gevoeld hoor:?
hij had toch alles al opgemaakt maar toch!!
sokken doen ze ook!!!
ze pikken gewoon af en toe mensen er tussen uit!!
Echt bij je ballen lijkt mij sterk..
Ze gaan gewoon vanaf binnenkant knie, helemaal naar boven in je lies.
Weet niet tot hoe ver die ballen van je maat hangen?
 
Mike@Rox said:
Echt bij je ballen lijkt mij sterk..
Ze gaan gewoon vanaf binnenkant knie, helemaal naar boven in je lies.
Weet niet tot hoe ver die ballen van je maat hangen?
nee serieus!!hij graaide er gewoon tussen!! vieze homo!!
 
Gijs said:
Dan zal ie er wel uitgezien hebben als een hardcore junkie
tja hij word overal tussen uitgepikt
maar als je keek wat er voor andere gasten rond lopen!!
die brede gasten met kale kop en kk grote stuiters daar vragen ze niks aan!!
 
Ik geloof niet zodat ze bij 15 a 20 duizend man aan je zak gaan zitten , sterker nog , ik zou het nieteens toelaten.
Ik was gewoon benieuwd hoegoed er op gecontroleerd word , meestal zit het in mn sok maar dat ging gister ook al bijna mis ,dus ik wilde 't toch even weten.
Heb trouwens geen idee wat er gebeurt word als je word gepakt met laten we zeggen 10 stuks?
 
Ach, dan weet je maat het alvast voor de volgende keer.
Harde tok omdoen, en vervolgens bij het fouilleren de desbetreffende Security-gast in het oor fluisteren dat je er zin in hebt
 
Gijs said:
Heb trouwens geen idee wat er gebeurt word als je word gepakt met laten we zeggen 10 stuks?
Moet je gewoon even meekomen naar een rustig plekje, krijg je een preek en de shit wordt vervolgens ingenomen
 

1.
Een maat van me doet het altijd met ducktape in zijn boxer. Nog geen problemen mee gehad. (Foulieren (of hoe schrijf je dat) vind ik vaak nog al tegen vallen op Q-dance feestjes)

2.
Bij defqon en Q-base deden ze niet moeilijk over een digicam.
We hadden een pak taksi in de tas zitten zelfs die mocht nog mee naar binnen want dat kon de beveiliging wel waarderen
 
Mja , wil de cam best meenemen , maar het lijkt me aardig hoerig helemaal terug te moeten om een cam terug in de auto te leggen ,en waarschijnlijk ben ik dan in een dusdanig humeur dat ik de camera wegkanker ,en dan baal ik er de dag erna van
 
Gijs said:
Ik was gewoon benieuwd hoegoed er op gecontroleerd word , meestal zit het in mn sok maar dat ging gister ook al bijna mis ,dus ik wilde 't toch even weten.

Moest ik tijdje terug toch gewoon mn schoenen/sokken uitdoen bij die KUT Morgezon.... :X
 
qlimax

ag jo, die controlens stellen niet zo veel voor. ben voorig jaar op qlimax geweest en kwam er makkelijk doorheen. ben dit jaar naar ongeveer 10 grote feeste geweest en stop het altijd in mijn boxer, heb er echt nog nooid gezeik mee gehad. alleen had ik voorige week dat mijn zakje langs mijn been naar beneden zakte, voor de deur van de discotheek. scheelde niet veel....... maar ja nu plak ik er voortaan een stukje tape aan vast want.........