27 November Qlimax

Ik ben er ook, Betadriver van het forum gaat ook mee, en nog een aantal mensen.

Ik ga zeker weten met de trein. Ben naar 3 feesten geweest en telkens goed gelachen op de terug weg :)
Qlimax vorig jaar was IMO echt goed.
 
Ik en Kay V, Baas B van het forum gaan ook heen, binnen kort ff kaarten halen. Voor ons allemaal de 1ste x dus jah, lijkt me super. + line up is zeker vet!!
 
twistednrg said:
Iz het ook iets om daar0 om een bepaalde tyd ff forum meeting te houde en kijke wie er zijn van het forum ofzo? :X of ben ik nu een n00b ofzo 8P

[Dialect-modus aan]
Liekt mien een strak plenneke keerltje :)
[Dialect-modus-uit]
 
twistednrg said:
Iz het ook iets om daar0 om een bepaalde tyd ff forum meeting te houde en kijke wie er zijn van het forum ofzo? :X of ben ik nu een n00b ofzo 8P

Jaa rechtsachterin om 1 uur :+

Ik ben wel in voor een kleine meeting
 
twistednrg said:
Iz het ook iets om daar0 om een bepaalde tyd ff forum meeting te houde en kijke wie er zijn van het forum ofzo? :X of ben ik nu een n00b ofzo 8P

kga liever stampe +ralf+
Maar kneem cker me cam mee, ga ik forummers sgiete (als ik ze herken, ken niemand van gezicht bijna:X)
 
ik wil er opzich ook wel heengaan, maar je moet 18 zijn toch voor dit soort feesten?
nou is het probleem dat ik (pas) 17 ben :x, dus mijn vraag: controleren ze veel op leeftijd?
want anders haal ik een kaartje voor 50 euro's, kom ik er niet in...
 
Ligt er natuurlijk vooral aan hoe je eruit ziet.

Ga gewoon bij wat oudere mensen staan vol zelfvertrouwen & straal zelf wat volwassenheid uit :)
Als de rest van je groep allemaal 18+ is, kun je een leuk verhaaltje verzinnen uiteraard..

Mijn eerste feest was ik ook net 17, was geen probleem.
Alleen een vriendin van me werd toen gevraagd, ik had haar van tevoren gezegd gewoon 10e in r ID te doen, en die vervolgens te geven. Geen prob :)

Mja moet eigenlijk geen probleem zijn. Succes ermee
 
Back
Top