This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

27 November Qlimax

Ik ben vorig jaar ook geweest toen was ik 16 en of ik er volwassen uitzag viekl wel mee denk ik ze letten er gewoon niet erg op.

en tussen 25000 gekken zie je weinig forum members denks

Ik ga met onderandere HGS-BETA (nieuw member) en nog een hoop non-members
 
houden jullie het wel een beetje netjes zodat ik in een schoon stadion aankom voor tiesto een paar dagen later :*
 
Kaartje is binnen, die kerel achter de balie had het al over, hopelijk zijn ze er nog.. Gaat dus redelijk rap denk ik.

Maar gelukkig heb ik hem al
 
Mwah.. over 2 week zijn der vast nog wel kaartjes..
Zo snel zal het ook wel niet gaan, misschien bij jouw verkoop adres wel oid..
 
Yadajo said:
Mwah.. over 2 week zijn der vast nog wel kaartjes..
Zo snel zal het ook wel niet gaan, misschien bij jouw verkoop adres wel oid..

moet je voor de gein is op marktplaats kijke. Ik hoorde dat ze al te koop stonde voor 150 eu:X
 
BaasB said:
moet je voor de gein is op marktplaats kijke. Ik hoorde dat ze al te koop stonde voor 150 eu:X

Moet je voor de gein 1/2dagen van te voren eens kijken
Dan kan je ze voor een prikkie kopen
 
Yadajo said:
Mwah.. over 2 week zijn der vast nog wel kaartjes..
Zo snel zal het ook wel niet gaan, misschien bij jouw verkoop adres wel oid..

Er zijn in totaal 25000 kaarten, Diegene die die kaarten verkopen komen met een computer bij die gegevens en printen dat op een kaartje. Dus niet dat er in mijn woonplaats maar 10 worden gereserveerd. Dan blijven veel zaken met kaarten zitten, zouden er over blijven. Lijkt me niet echt handig systeem
 
Kaartjes zijn met 1 a 2 weken weer verkocht.
Allemaal vrienden die nu geen geld hebben maar graag mee willen dus tja moet toch iemand de kaartjes kopen voor ze weg zijn he
 
Voordat qlimax begint is er in het gelredome een of ander feest tegen aids....daar moet ik dus met me school heen, misschien kan ik me wel ergens achter verstoppen en gratis genieten van qlimax.....
 
:X Kaarten schijnen best rap te gaan. Ga ze morgen of zaterdag halen samen met wat vrienden, hopen dat ze nog 10 kaarten hebbe
 
r0bert said:
houden jullie het wel een beetje netjes zodat ik in een schoon stadion aankom voor tiesto een paar dagen later :*

Ik teken wel ergens Scootertuning.net En NEE we houden het niet netjes :W
 
dit wordt mijn eerste grote feest, keb er dan ook echt veel zin in!!
wat is eigenlijk de dresscode op zon feest, wat kan/mag absoluut niet?
en, ik had gehoord dat ik weekendretourtjes moet kopen, klopt dat?
 
BaasB said:
dit wordt mijn eerste grote feest, keb er dan ook echt veel zin in!!
wat is eigenlijk de dresscode op zon feest, wat kan/mag absoluut niet?
en, ik had gehoord dat ik weekendretourtjes moet kopen, klopt dat?

Dresscode is er niet, je moet zelf weten wat je aantrekt, je zult de meest gekke creaties zien
Weekendretour is voordeliger, haal hem ook
 
AscH said:
Dresscode is er niet, je moet zelf weten wat je aantrekt, je zult de meest gekke creaties zien
Weekendretour is voordeliger, haal hem ook

aha, duidelijk. Das tog net zo duur als normaal retourtje. Kk dat ov niet geld in weekend |( (had me 18 eu met korting gescheeld:X)
 
Ok , schopje
Ik ga dus ook , de lineup spreekt me eigenlijk niet zo heel erg aan , maar omdat veel goede vrienden van me gaan , ga ik gewoon mee.
Aangezien dit eigenlijk m'n eerste event van formaat is heb ik 2 vragen.

1.
Hoe moeilijk krijg je drugs binnen , dan heb ik het over xtc , eigengebruik dus geen 100 tallen.

2.
Je leest veel verschillende dingen over cams , inleveren bij de deur etc.
Een kleine cam in je broekzak word waarschijnlijk wel ingenomen bij de entree zeker?
Iemand ooit een camera meegenomen?

Ohja , als er nog mannen zijn van het forum die me gruwelijk haten en graag willen zien wat voorn mannetje ik ben , dan moet je even je nummer pm'n en kijken we of we kunnen meeten.

Tot de 27ste :*