27 November Qlimax

MisterP

Fuelled By Heineken
Zoals de titel al zegt: 27 november in het Gelredome in Arnhem is Qlimax. Wie gaan er allemaal? Vanaf aanstaande zaterdag is de kaartverkoop :)

Doen jullie nog bepaalde kleding aan? ST.net shirtjes ofsow :P

Wie zijn er al eerder geweest en weten dingen waar je eventueel op moet letten? Aangezien dit de eerste keer is voor mij dat ik naar zo'n event ga :)

D'r is btw wel een rlxte line-up:
Igor S
Charly Lownoise
Zany
Pila
Dana
DJ Luna
Pavo
Technoboy & The Prophet
Outblast
 
Advertisement - register to remove this

ik was wel van plan om te gaan maar jah het valt precies samen met de scooter meeting in saarbrucken wel relaxte line up mensjuhs zullen wel veel feest plezier hebben denks :p
 
Nja, ga maar niet.. ubercommercieel, vorig jaar was wel dik maar niet echt iets om nog een keer heen te gaan. Line-up is ook weer hetzelfde als anders (op IgorS en Charly na dan ;) )

Zaterdag ga ik iig los op MOH :W:W:W

ohja goede tip :p verstop je dr0kz goed :D
 
Yadajo said:
Ik ga heen!
Hopelijk heb ik dan me rijbewijs, zodat ik met "eigen" auto heen kan :)

Weet je zeker dat je er heen wilt rijden..? Aangezien je op het eind behoorlijk lam zult zijn.. Lijkt mij :) ( En dan niet van de drank maar van 8 uur bomhard gaan :D )
 
MisterP said:
Weet je zeker dat je er heen wilt rijden..? Aangezien je op het eind behoorlijk lam zult zijn.. Lijkt mij :) ( En dan niet van de drank maar van 8 uur bomhard gaan :D )

We gaan met meedere, dus beetje afwisselen..
En auto staat ook nog niet vast, maar zit er wel dik in ..

En kan best lang zonder slaap, dus we zullen zien hoe het afloopt ..

Edit// En ik drink ook geen drank..
 
Dat snap ik van de drank, ga er zelf ook alleen maar red bull oid drinken.. Anders hou je dat volgens mij ga niet vol.. Misschien meet ik je nog wel ;)
 
Ik ben ook van de partij met nog wat vrienden :W. Ga met trein vanuit Assen naar Arnhem, wellicht met auto als we kunnen fixen. Wordt me eerste feessie dus moet goed komen :)
 
Aight, count me in.. 3e Qlimax alweer voor me..
Daniel(Yadajo) gaat voor het eerst met me mee, wordt cool 8)

Even Ruben laten zien wat stuiteren is :L
 
Morpheus said:
Nja, ga maar niet.. ubercommercieel, vorig jaar was wel dik maar niet echt iets om nog een keer heen te gaan. Line-up is ook weer hetzelfde als anders (op IgorS en Charly na dan ;) )

Zaterdag ga ik iig los op MOH :W:W:W

ohja goede tip :p verstop je dr0kz goed :D

Nee, MOH is niet commercieel wou je zeggen. Met dat "unleash the beast" enzo

Ik ga wel naar qlimax. Line up is weer dik, dus word wel vet.
 
Back
Top