Hoe kan je een nieuwe partij nu constant of standvastig noemen? x|Geert Wilders overtreft iedereen met zijn punten wat mij betreft. Plus dat het een hele sympathieke man is.
Het is nog vrij nieuw maar deze partij met deze standpunten en houvastheid kan het zeker goed doen met genoeg stemmen
Ik stem wilders...en waarom ik heb geen idee..het interesseert me vrij weinig maar mijn ouders stemmen ook wilders...dus doe ik het ook
Kan je net zo goed je stem weggooien.
Ik stem CDA, vind dat ze het goed gedaan hebben de afgelopen jaren.
Wilders is net als de PVV (Partij Voor de Vrijheid) té rechts in mijn ogen.
Wilders is maar een slap aftreksel van Pim Fortuyn. Die man stond tenminste ergens voor. Ik vind Wilders maar een populair-willend-zijnde-figuur die zijn mening ieder jaar weer aanpast.
Ik stem SP.
optyfe met die buitenlandse scholen)
Aftreksel, yeah right, 3/4 van de politiek verteld wat het volk wil halen, de man staan gewoon voor zijn eigen principes. niks aftreksel.
Leuk citaat nog van het internet: Mensen die voor sp stemmen. denk eraan, verstand komt met de jaren
toch bas?
Aftreksel, yeah right, 3/4 van de politiek verteld wat het volk wil halen, de man staan gewoon voor zijn eigen principes. niks aftreksel.
Leuk citaat nog van het internet: Mensen die voor sp stemmen. denk eraan, verstand komt met de jaren
toch bas?