This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[2005] Hoe was jou jaar.!

Divided

Banned
Kort maar krachtig..

Niet veel boeinds.
zelfde school, zelfde baan.

Mooiste moment, dit jaar 18 geworden en het wordt perfect als ik gewoon donderdag slaag. heb dit jaar me rijbewijs perfecte afsluiting lijkt mij.
 
*diploma gehaald, zit nu @ MBO .. studentje dus..

Verder lekker veel uitgeweest enzo.. veel nieuwe mensen leren kennen ect.

Voor de rest is er volgensmij niet zoveel boeiends gebeurd :+
 
Last edited:
Succes alvast!

Mijn jaar: relaxt. Dit jaar m'n eindexamen gehaald en begonnen met studeren. Veel feesten af gegaan en wat gestudeerd, bevalt me toch prima.
 
Havo diploma gehaald, goedgekeurd voor Korps mariniers, AANGENOMEN bij korps mariniers 8) ..

En zit nu al 5 maanden thuis te chillen voornamelijk op het forum -:-
*Nee ik heb geen leven*
 
Jz. said:
Havo diploma gehaald, goedgekeurd voor Korps mariniers, AANGENOMEN bij korps mariniers 8) ..

En zit nu al 5 maanden thuis te chillen voornamelijk op het forum -:-
*Nee ik heb geen leven*

Welkom bij de club +ralf+








:+
 
BMW gekocht, van school gemoeten, half jaar kutbaantjes gehad, terug naar school mogen opeens weer en een half jaar school gemist.

Gematigd jaartje
 
Geschikt jaar geweest, vriendin, geslaagd zit nu op mbo, bromfietscerfi gehaald enz en lekkere vakantie gehad

weksel
 
Het is een mooi jaar geweest! Redelijk succesvol gestudeerd, veel gefeest, leuke baantjes gekregen, veel vrienden gemaakt en weinig vervelends meegemaakt. Volgend jaar nog zo'n jaar als het aan mij ligt
 
relaxed jaar gehad.. 16 geworden.. 5 havo.. dus lekker rustig op school.. veel nieuwe mensen leren kenne.. weer een helehoop scooter ervaring opgedaan kon bijna niet beter.. nu nog ff een mooie afsluiting @ oud en nieuw..
 
19 geworden
Vorigjaar na een half jaar van mbo af gegaan
vervolgens kei hard gezopen elke dag
En lekker veel chickies ontmoet

doe nu vmbo op luzac college in breda
lange dagen maken maar wel veel nieuwe vrouwen
 
Heel relaxed jaar achter de rug,

Rijbewijs gehaald, auto gekocht, Theoretische deel studie afgerond nu nog half jaar stage en dan klaar met MHBO. Veel mensen leren kennen... Doe mij nog een jaar zoveel voorspoed
 
Ben blijven zitten dus weer een totaal zelfde jaar als vorig jaar.Voorderest wel leuk,niet echt boeiend maar gewoon goed
 
jaaa nieuwe mensen leren kennen, lekker uitgaan enzo
en helaas gezakt op middelbare school op 0.1 punt, ben nu bezig
met het overdoen van dat jaar,veel nieuwe tsjickies dus scheeld
voor de rest wel goed genoten8)
 
hmm, ging wel lekker denks dit jaar 17 geworden ( wel een kut jaar btw beter glijk 18..) bijna blijven zitten maar toch over gegaan...
heel veel biertjes verder aardig vaak vet geweest denks... :+
 
Klote....
Ben 15 en mocht alleen maar naar scooters kijken en niet rijden... Maar na oud en nieuw ff 30 daagjes w8ten en woppa rijdu (als ik slaag teminste )
 
Mjah geslaagd@vmbo-t. Zit nu op mbo-detailhandel, dat is kut en ken geen mensen daar:L Kut dus, mja verder 4dagen @ah met lache collega's Ohja 16 geworden in de zomer en certi gehaald, opzich wel aardig geslaagd, maar hopelijk wordt 2006 beter:z