2 Kw standaard uitlaat

X187

Automotive Engineer
Ik reed met mijn scooter, en werd vervolgens meegenomen naar de rollerbank. Na wat gegevens gecontroleerd te hebben, mocht mijn bromfiets op de bank. Hij gaf 1,7 aan. Vervolgens gaf hij gas los en weer gas bij, kwam weer 1,7 uit. Dit keer bleef hij volgas houden, wel ongeveer voor 4 minuten, zonder enige koeling of wat dan ook, toen na 4 minuten klom dat wijzertje heel rustig naar de 1,8 1,9 en raakte niet eens de 2. En nu heb ik een boete gekregen voor 2 Kw. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Op het betalen van de boete na...(in ieder geval niet voor 2 Kw)
 
Advertisement - register to remove this

Bezwaar aan tekenen. Maar ik geef je weinig kans helaas...

Dan moet je alsnog eerst betalen, binnen aan jouw gegeven datum.
 
Mijne waren ze ook wel es langer mee bezig dan 1 min toen ik er wat van wou zeggen werd ik erbij weggehaalt. Daarna kwam er een ndere gozer en die deden ze misschien 10 sec erop. Later bleek dat een vriend van een vriend van me te zijn en die was ook opgevoert maar kreeg geen boete omdat ie nog niet op top was.
 
Erwin280 said:
Mijne waren ze ook wel es langer mee bezig dan 1 min toen ik er wat van wou zeggen werd ik erbij weggehaalt. Daarna kwam er een ndere gozer en die deden ze misschien 10 sec erop. Later bleek dat een vriend van een vriend van me te zijn en die was ook opgevoert maar kreeg geen boete omdat ie nog niet op top was.
Later bleek het een vriend van je te zijn :rolleyes: Net of je zijn scooter en de persoon niet meteen herkent :+
 
wrm zegt iedereen achteraf dat er iets nie klopte,,, zeg het op het moment zelf dat je scoot erop staat,,, en ga dreigen dat je foto's gaat maken
 
McSmokey said:
wrm zegt iedereen achteraf dat er iets nie klopte,,, zeg het op het moment zelf dat je scoot erop staat,,, en ga dreigen dat je foto's gaat maken

Je op dat moment niet beter weet en achteraf gaat denken wat er allemaal niet klopte om er onderuit te komen?
 
McSmokey said:
wrm zegt iedereen achteraf dat er iets nie klopte,,, zeg het op het moment zelf dat je scoot erop staat,,, en ga dreigen dat je foto's gaat maken


K denk dat je die foto's ook meteen ter plekke kan verwijderen :)
 
Mijn telefoon kan geen foto's maken, en ik draag me camera niet altijd bij me :|. En ik zei er ook wat van, maar daar reageerden zij niet op. En wat nog het ergste is, is dat ik zag dat die wijzer de 2 net niet haalde. Volgens hem was dat wel zo...
 
Zijn zat mensen die een foto ervan maken. Kun je achteraf iig nog zeggen dat je er een fototje aan over hebt gehouden. En je hoeft het ook niet heel opvallend te doen. En je hoeft niet dichtbij de bank te staan bij een rollerbank dus je kan makkelijk fftjes een fototje schieten.
 
Back
Top