Hallo goedendag ik heb een typhoon 125cc met malossie vario rvs bocht en verder rest standaard,
Ik bedoel er mee als de mensen op deze forum een goede setup kan aangeven zodat ik de spullen kan kopen de onderdelen die ik hier boven heb genoemd zit er al in wat mijn vraag is wat er nog meer op kan 172cc malsossie cill wat voor goede carb etc snap jeMaar daarvoor heb je toch geen super-de-luxe malossie vario met een rvs bocht voor nodig!?
Dus nee, ik snapie niet!
Als je een ori 125 blok wilt ombouwen naar 180cc is er wel wat meer nodig als een snelle vario met een RVS-bocht.!
In dat geval moet je dus even zoeken hoe precies te werk te gaan!
Menig ander is je al voor gegaan wat ongetwijfeld terug te vinden is in de relevante topics of in de resources op het forum!
En dan rest nog het type uitlaat wat je wilt gaan gebruiken....
Nee vriend, zo makkelijk gaat en is het niet helaas!
Ik weet zelf ook wel dat je met die 2 dingen geen 180er hebt bedoel dus wat er op kan om een snelle ding te hebben ben geen pannenkoekMaar daarvoor heb je toch geen super-de-luxe malossie vario met een rvs bocht voor nodig!?
Dus nee, ik snapie niet!
Als je een ori 125 blok wilt ombouwen naar 180cc is er wel wat meer nodig als een snelle vario met een RVS-bocht.!
In dat geval moet je dus even zoeken hoe precies te werk te gaan!
Menig ander is je al voor gegaan wat ongetwijfeld terug te vinden is in de relevante topics of in de resources op het forum!
En dan rest nog het type uitlaat wat je wilt gaan gebruiken....
Nee vriend, zo makkelijk gaat en is het niet helaas!
180 vertanding steken anders kom je nog niet verOké ja daar heb je gelijk ik
Uitlaat zit nu std sm02 wil ik gaan veranderen naar sm06 of een 180cc terugloop van malossie carburateur wordt waarschijnlijk 25mm van Dell,race krukas van jasil verder rest weet ik nog niet en ik heb er niet super veel verstand van daarom vraag ik om hulp begrijp je
Hij bedoelt 172 denkJe hebt het over een 180cc Malossi en een 125cc luchtgekoeld blok. Dat past al niet dus dan zul je je cilinder moeten laten aanpassen voor je 125 carter. Dan zit je dus voor enkel en alleen een cilinder zeker 600 euro kwijt zijn dan moet ALLES er verder nog bij he, dus 3000 euro voor een heel blok is niks speciaals. Zou eerst maar eens goed rekenen voor je eraan begint
Dan nog past die cilinder niet op een 125cc carter want die cilindertapeinden zitten dichter op elkaarHij bedoelt 172 denk
Zeker wel. 172 word juist veel gemonteerd op 125 blokjesDan nog past die cilinder niet op een 125cc carter want die cilindertapeinden zitten dichter op elkaar
Ja nadat ze zijn aangepast voor een 125cc carter . Standaard past dat niet wat ik net ook al zeiZeker wel. 172 word juist veel gemonteerd op 125 blokjes
Hoezo staat er dan dat die cilindertjes op een 125 blok passen? En wat wordt er aangepast danJa nadat ze zijn aangepast voor een 125cc carter . Standaard past dat niet wat ik net ook al zei
Als je opzoekt 172 malossi, dan staat er passend op 125-180 piaggio blokkenDan moeten de gaten waar je tapeinden doorgaan worden uitgeboord. Maar waar lees je dan dat een 172 cilinder zo op een 125 carter past?