180cc geen vonk

ChristianK

Member
Hallo

Ik had een paar keer allemaal koelvloeistof in mijn blok. gewoon eruit gehaald en weer klaargemaakt, blok vol laten lopen met water niks Meer aan de hand. nu kijk ik of ik vonk heb wat ik eerst wel had en nu ineens niks meer…

Zou dit door de koelvloeistof gekomen zijn of zijn er andere redenen?

Bobine zit aangesloten op kaal stukje frame

Aarde kabel zit aangesloten op kaal stukje frame

Bougie kabel geprobeerd te doen op kaal stukje frame ook niks

Cdi kabels zitten goed

Heb nieuwe kabel schoentjes erop gedaan dus dat kan het ook niet zijn dat die krom zijn of iets

Kort gezegd ik weet het niet meer en kom er niet meer uit ben namelijk al een week bezig om die koelvloeistof goed te krijgen nu is dat goed komt dit weer :(
 
Advertisement - register to remove this

Christian met een 180cc LC heeft geen vonk!

Misschien handig als je erbij vertelt om welke scooter/blok dit gaat en hoe je de bedrading aan elkaar geknoopt hebt.
 
Blok vol laten lopen met water?

En je kan die nieuwe kabelschoentjes ook te zacht hebben aangeknepen zodat ze nu misschien geen contact maken. En je massapunt op je blok ook roest of oxidatie vrij? Zekering nog heel?
 
Christian met een 180cc LC heeft geen vonk!

Misschien handig als je erbij vertelt om welke scooter/blok dit gaat en hoe je de bedrading aan elkaar geknoopt hebt.
Het is al opgelost de stekker van de cdi was niet goed meer dus heb daar nieuwe kabelschoentjes op gedaan en hij heeft weer een sterke vonk ging trouwens om een runner 180 M08 blok
Post automatically merged:

Blok vol laten lopen met water?

En je kan die nieuwe kabelschoentjes ook te zacht hebben aangeknepen zodat ze nu misschien geen contact maken. En je massapunt op je blok ook roest of oxidatie vrij? Zekering nog heel?
Ja is allemaal weggeschuurd is nu ook klaar cdi kabel was niet goed meer
 
Back
Top