This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

18/19 maart valkenswaard

rob#10 said:
*plaatje*

ik had niet alleen last van koude handen......

FF krukas vervangen zaterdag avond:<
Krukas vervangen is kloten op zo'n wekend.

Je bent ook niet zuinig geweest met defcon zo te zien.

Paulus said:
aaaaah oh het is lydia
en wie zijn aim zou dat nou zijn, zo is er maar een
en waar blijft valentino's foto van ralf

als de SOBW nou zo zou reageren als ze mij zien, kan ik t begrijpen!
ik heb flink lopen zeuren, maar dat moet als rijdersvertegenwoordigster!

vooral die grote pot van de rem ernaast zet je aan t denken he!

Last edited:
ow ow wat een weekend.

Zaterdag eerste training al gelijk hard op mijn bek, scooter lag al weer bijna in het rennerskwartier. Smiddags nog wel lekker kunnen rijden gelukkig.

Zondagochtend eerst eens rustig in de vrieskou mijn nieuwe banden in gereden. maar ik had het al snel gezien omdat mijn vingers bevroren.
De kwali ging erg lekker continue samen met Sam gereden, scooter detoneerde als een jacko, maar ondanks dat toch nog een 4e tijd.

Na de kwali hebben rick en tino de scooter weer een opfris beurt gegeven met goede moed voor de race. Helaas liep de scooter niet naar onze wens en was het onmogelijk om te scoren.
Vervolgens kwam rik op bezoek (wiens scooter ook verre van optimaal liep) en hebben we de hele race lekker close lopen battelen.

Brakel pay back time.... hoeveel dagen nog Kerv? })

Last edited:
In de std klasse was een leuk gevecht tussen A&A om de 2e en 3e plek
Was weer een ouderwetse eerste race met een hoop achterblijvers die een grote rol speelden. Was iig leuk om naar te kijken.

Wat een weekend zeg+ralf+

Zaterdag:

De eerste traning was kort en krachtig voor mij. binnen 3 bochten was het einde training voor mij. Een paar kleine meganiesen dingen

de rest van de zaterdag hebben we niet echt lopen vlammen, maar alles gewoon lekker rustig opgebouwd. de trainingen hebben we puur gebruikt om de vering + motor + banden + frame, goed naar wens te krijgen.

we begonnen de dag met een 1:05 en eindigde met een 0:58 hoog. Dit gaf mij een zeker gevoel, omdat we wisten dat er nog meer in zat!

Zondag:

eerste training was erggggggh koudd........... Lekker de scooter kunnen chekken, nog wat laatste weizigingen door gevoerd om GOED te kunnen vlammen in de kwali!

Kwali, dit was moment van de waarheid 't doel was om proberen te vlammen. dit ging redelijk 2de plek! ik meen 0.57 blank.

Races:L
de hele winter lopen ploeteren voor dit moment. 't licht sprong uit en ik was gelijk goed weg. helaas liep me scooter de eerste 3 ronden nog niet super inverband met het blok temp. toen het blok op bedrijfs temp was. kon ik naar rik toe rijden, wat redelijk goed verliep. toen ik aan sloot bij rik keek ik achter om toen zag ik HELLEMAAL NIEMAND:? hier schrok ik van, snapten er niks van. Ook kwam sam mij even voor bij die klapten er gelijk de volgende bocht af!

Na aansluiting rik ingehaald en de leiding overgenomen. dit ging echt heerlijk, ook kon ik rik goed achter mij houden. met het ingaan van de één na laatste ronden had ik moeite met passeeren van achter blijvers waardoor rik mij precies op start finsh kon in halen, waardoor ik het laatste ronden bordje niet zag8P tot mn grootste verbazing werden we op ééns afgevlagt. waar ik van schrok!!!

met een 2de plek licht er een goede basis voor het seizoen. met 53sec voor sprong op de derde man jim

't weekend was voor mij redelijk geslaagd. dit weekend was rik me alleen te snel af!

Nu richting brakel!! -:-

straks uitschool site bijwerken, en dan gaan we weer aftellen:~

-:-

en nog wat foto's van zaterdag :

Arno

Arnoud

Johan en Monique in parc ferme

Monique

Johan

Monique en Johan

zal zometeen ook ff de foto's van zondag uitzoeken

zondag :

Arno

Arnoud

Arnoud aan het spelen

Christiaan

Christiaan en Pjotr

Cunoh

Johan

Johan en Christiaan

de Ludix

Michiel

Monique

Monique en Cunoh (in goeie volgorde zoals gefinished in de race )

Pjotr (die ons smorgens op de snelweg nog voorbij scheurde )

Pronk en Cunoh

Ron

Steven en Johan

komt nog meer

dus dit:

Arno

Arnoud

Christiaan

Ludix

en nog Dani op weg naar parc ferme

Last edited by a moderator:
en dan rest mij alleen nog om de wedstrijd foto's te plaatsen

opstellen voor de start

Arnoud

Bart

Ben

Benjamin

Berry

Christiaan

Monique

Johan

waar Pronk monique lapt

Stefan stoker

Last edited:
Tim

Arno , Arnoud en Monique

en de uitslag :

topscooter , helaas was de batterij toen leeg..

dit was dus zo'n beetje wat ik gefotografeerd heb daar

Last edited by a moderator:
keer wat anders , mja , ik had er opzich wel zin aan om zelf ff de baan om te gaan maar zo is het weekend ook wel prima geslaagd

de scooter liep echt super , zo goed heeft die van mij nog nooit gelopen eerlijk gezegd , toen we heengingen wist ik niet of er wel genoeg snelheid in zat , maar dat is dus achteraf wel goed

zaterdag wat dingen geprobeerd voor de scooter en 's avonds een BBQ gehad.
's zondags te koud voor woorden tijdens de training en de kwali... gelukkig kwam het zonnetje door en was het tijdens de wedstrijden lekker weer!
geweldig (koud) weekend gehad in VW! Benji #1

op naar brakel

Mijn verhaaltje dan:

Zaterdag tijdens de eerste training stond ik meteen verbaasd hoe hard mn scooter liep. Ik heb niet eens veel meer vermogen dan vorig jaar maar het stond gewoon een keer goed afgesteld. Ik heb alle trainingen geprobeerd bij Arno of Ben te rijden omdat ik daar het meeste van kan leren. De scooter bleef de hele zaterdag redelijk lopen en ik had dus wel vertrouwen in de volgende dag. Zaterdagavond thuis nog eens alles schoongemaakt en toen optijd naar bed

Zondagochtend was het echt TE koud. Tijdens de training na 4 rondjes de baan afgegaan omdat mn vingers echt pijn deden:'( Kwalificatie was minder, verkeerde aanpassing gedaan aan de afstelling en zat echt vaak in de knoei met minder snelle rijders.
De start van race verliep echt heel knullig. Toen het rode licht uitging wou ik wegrijden maar omdat de voorste rij stil bleef staan ging ik twijfelen en draaide ik mn gas maar weer dicht. Toen kwamen ze me van achter voorbij ik realiseerde ik me dat ik toch maar eens moest vertrekken. Benjamin had meteen een lekkere voorsprong kunnen pakken en al snel lag ik zelf 2e. Ik had wel zo'n vermoeden dat Arno me wel een keer voorbij zou komen omdat ik alleen niet zo goed rijd. Toen Arno eenmaal bij me was maakte werd het gat met Benjamin ook kleiner maar dat ging helaas niet snel genoeg.

Ik ben tevreden met het feit dat ik Arno bijna bij kon houden. Ik vind het wel jammer dat er veel top10 rijders van vorig jaar weg zijn. Al met al een spannend en koud weekend.