Nou ik ben weer terug... ff mijn verhaal..
In de 1ste training liep de scoot goed hard.. ff getest of ie goed stond kwa sproeiers etc.. dat was goed.. naja lekker de training gereden.
Toen de kwalificatie, 1ste 2 rondjes gingen goed.. de 3e ronde ging ik eindelijk wat platter met mn bochtjes maar dat ging 5 bochten goed en toen de 6e ging ik onderuit... Voorvork was aardig los geraakt.. stuur stond scheef transponder eraf gevlogen met het houdertje samen.. :S Die maar in mn zak gedaan en verder proberen te rijden, Uiteindelijk 15e startplek neergezet. van de 23.
Na de kwali, kwamen david en mark ff naar me toe en zagen dat me vering naar de klote was
dus heb ik ff een setje geleend van Pronk (bedankt daarvoor nog..) En toen hebben mark en david t setje in no-time erop gezet
En mn voorvork weer vastgezet enzo.. Echt super super bedankt hiervoor
:*
Toen de race, een vet vage start
de 1ste startrij bleef staan... dat waren Arno Bremer op 1, Pronk 2 en Steven Fokkens op nummer 3. Toen stond ik ineens op de 8ste plek ofzo..
Naja ik moest gelijk weer vet wennen aan de scoot toen die vering anders was.. Ik heb t hele weekend met kapotte vering gereden namelijk en was dat gewend.. maja t ging de 1ste paar rondjes aardig ik hield aardig wat mensen achter maar op een geven moment ging t steeds minder en kwamen er steeds meer man me voorbij zetten.. Ik moet nog wat meer lef krijgen
dat resulteerde in een 18e plek..
Top 3 was: 1. Benjamin klok 2. Arno Bremer en 3 Arnoud van der Sanden... Pronk was 4e trouwens
Top 3 van de topscooters was 1: Rik van Rijssen 2 Kervin Bos en 3 Jim Doorewaard..
Maja super weekend gehad heb al zin in de volgende race!! ik ga igg tussendoor nog een keer een weekend trainen.
Oooooi