18/19 maart valkenswaard

Zo ook net terug. T was wel lekker om weer is ff in de benzine dampen te staan:P . Zo maar wat ging dat top scooter ding van Thomas ( Fred motoren ) hard zeg....niet normaal, ding beukte over iedereen heen man:7 jammer dattie na een paar rondjes pleurde en daarna vastliep

Ralf said:
Edje, arend en pronk die gingen pas hard :)

En, voor de eerste keer ben ik echt tevreden met mn foto's, woei

ik had het over de top he ralf ..maar idd die gingen ook hard rond...

en up die foto's nou maar is..:D

tuynheck said:
Aaah, vandaar dat ik hem na zijn val neit meer heb gezien... Maar hij ging idd echt knoer hard!

Nadat ie was gevallen heeft ie nog een rondje of 3 / 4 gedaan en toen peerde ie op het zelfde punt waar ie 1st was gevallen vast

9||6 voor Arnoud met het behalen van de vierde kwalificatie tijd en derde eind plaats
voor robbert met een tweede kwalificatie tijd en een vierde eindplaats als ik me niet vergis
voor Kervin die na een flinke achterstand op Rik keihard terug kwam en hem er ook nog voorzetten, alleen jammer van het laaste rondje
en voor Erik die vanaf ver achteraan zich zelf heeft terug gevochten naar de vijfde plek (dacht ik)
ja en de rest ook natuurlijk bart die hard ging, arno tweede plek, benji die er met de start als een gek vandoor ging om eerste te worden en alle andere die een geweldige prestatie geleverd hebben 8P
het was weer een geweldig dagje, op naar de volgende race

Last edited:
Nou ik ben weer terug... ff mijn verhaal..

In de 1ste training liep de scoot goed hard.. ff getest of ie goed stond kwa sproeiers etc.. dat was goed.. naja lekker de training gereden.

Toen de kwalificatie, 1ste 2 rondjes gingen goed.. de 3e ronde ging ik eindelijk wat platter met mn bochtjes maar dat ging 5 bochten goed en toen de 6e ging ik onderuit... Voorvork was aardig los geraakt.. stuur stond scheef transponder eraf gevlogen met het houdertje samen.. :S Die maar in mn zak gedaan en verder proberen te rijden, Uiteindelijk 15e startplek neergezet. van de 23.

Na de kwali, kwamen david en mark ff naar me toe en zagen dat me vering naar de klote was :D dus heb ik ff een setje geleend van Pronk (bedankt daarvoor nog..) En toen hebben mark en david t setje in no-time erop gezet :D En mn voorvork weer vastgezet enzo.. Echt super super bedankt hiervoor :D :*

Toen de race, een vet vage start :D de 1ste startrij bleef staan... dat waren Arno Bremer op 1, Pronk 2 en Steven Fokkens op nummer 3. Toen stond ik ineens op de 8ste plek ofzo..

Naja ik moest gelijk weer vet wennen aan de scoot toen die vering anders was.. Ik heb t hele weekend met kapotte vering gereden namelijk en was dat gewend.. maja t ging de 1ste paar rondjes aardig ik hield aardig wat mensen achter maar op een geven moment ging t steeds minder en kwamen er steeds meer man me voorbij zetten.. Ik moet nog wat meer lef krijgen :D dat resulteerde in een 18e plek..

Top 3 was: 1. Benjamin klok 2. Arno Bremer en 3 Arnoud van der Sanden... Pronk was 4e trouwens :)

Top 3 van de topscooters was 1: Rik van Rijssen 2 Kervin Bos en 3 Jim Doorewaard..

Maja super weekend gehad heb al zin in de volgende race!! ik ga igg tussendoor nog een keer een weekend trainen.

Oooooi

Voor VW normen was de zaterdagavond wel erg rustig, iedereen naar huis enzo..Ik mis Mol Piechota en Jasper wel heel erg :( Maar het etentje met familie de Lijster was daarintegen erg gezellig en lekker.

Last edited:
Ralf said:
Voor VW normen was de zaterdagavond wel erg rustig, iedereen naar huis enzo..Ik mis Mol Piechota en Jasper wel heel erg :(
:henko:

Blijkbaar weer veel gemist zo te horen.

Last edited by a moderator:
zo , ben ook net weer terug , zo gaar als wat :p , mja , weer overleefd dit weekend :)

ging erg goed met de scooter , ding liep lekker , bleef heel en kwam goed mee :) , mooi zo'n onderhoudsvrije scooter :D , bijna niks aan gedaan het hele weekend..

monique moest nog even wennen aan het circuit maar ging per training 2 seconden naar beneden , uiteindelijk ongeveer 1:07 gereden in de race en als 17e gestart en 16e geeindigd van de 23..

ben iig tevreden over het hele gebeuren :)

heb btw nog wel een paar foto's maar die zoek ik nog wel ff uit

menace2society said:
op de foto van robbert sta ik op de achtergrond op de zip:)

tot morgen mensen

Dan zal ik effe zeggen:

" het is verboden te rijden in het rennerskwartier... " Houd je daar dan ook aan :).

(Sander @ Pronk's account)

Back