This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

18/19 maart valkenswaard

dani said:
Alleen beetje balen dat mijn bijpassende pak niet op tijd klaar is :X
dat is idd jammer!mja is niet anders....maar snap niet dat die gp rijder voorang hebben met die pakken

marielle said:
dat is idd jammer!mja is niet anders....maar snap niet dat die gp rijder voorang hebben met die pakken
was ik weer....maar ziet er in ieder geval weer strak uit daan morgen zullen we hem int geheel bewonderen..

ik ga morgenvroeg wel met een aanhanger :| kut caravan :|

slaapt goed ,als ie maar op plek staat , maar ermee rijden is een ramp...

mja , tot morgen jongens , ga nu nog ff broodjes shoarma maken en dan slapie doen

nee, stond vanmorgen om 8:00 uur bij de lagerboer en heb daar een keerringetje gefixed Honda civic is ook hetzelfde btw . om 10 uur had ik m weer in elkaar en getest en al

ik heb er een gewone 56-35-10 keerring ingezet , std is net wat anders maar dit is perfect

Ik ben net thuis uit werk, vet zenuwachtig voor morgen scoot staat in de aanhanger, morgenochtend nog benzine scoren, tas inpakken, en op circuit stickers plakken want die waren vandaag helaas niet meegekomen met de post...lekker stressen dus Maar heb er wel zin in!

Auto net ingepakt... We gaan over 15 min weg Ik ben lekker relaxed geen zenuwen NOG dus komt goed!! tot straks mensen!!

Nog meer sneak preview van robbert

ohwja jullie hebben hem al gezien nat

Attachments

• RobbertSjeezer2.jpg
    78.5 KB · Views: 65