18/19 maart valkenswaard

Jasper V said:
Je zit dus toch hier op het forum. :)
Je moet nog wel even met de afstelling spelen, daar ben ik nog niet echt aan toe gekomen. :)

daar ben ik vandaag ff mee bezig geweest als je zondag komt de tent is open

pff, ben nu toch 8 uur aan het werk, dan auto inpakken, benzine halen, tent van zolder halen en nog wat kleine kutdingen. Zal wel een latertje worden.

Arnoud said:
pff, ben nu toch 8 uur aan het werk, dan auto inpakken, benzine halen, tent van zolder halen en nog wat kleine kutdingen. Zal wel een latertje worden.

beter laat dan niet :)

ben ook aanwezig ... heb het hele weekend barca maar gecancelled, dikke winterkleding mee nemen dan maar ... veel succes jongens

Ik moet nog Fred & Ed halen, verder zit alles ingepakt ;)

fred&ed.jpg

Ralf said:
Ik moet nog Fred & Ed halen, verder zit alles ingepakt ;)

fred&ed.jpg

Die scoren wij ook altijd :D

De Jam en pindakaas vind ik smerig... De choco roelert de pan uit!!

#5Arno said:
hier is alles ingepakt..morgen om 6 uur vertrekken...dus tot morgen iedereen.
en iedereen veel succes!!
Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger :)

Sander said:
Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger :)

duimen dat je niet word aangehouden sander... volgens mij moet ja namelijk ff serieus B E rijbewijs hebben voor dat ding.

Sander said:
Net gecheckt... Het is toegestaan.. Ik mag een geremde aanhanger, met een totaalgewicht (ledig + belading) van 951 kg trekken (gewicht van de auto). Dit gaat op tot de 3500 kg, als de auto ook dit gewicht heeft...

http://www.rijbewijs.nl/nl/wet.html#6

joh ok :P

goed zo :)

ik dacht dat je voor tandem assers sowieso E nodig had, maarja boeied +pippi+ zie je zondag wel, toedelsch

#5Arno said:
volgens mij ziet hij er weer erg fruitig uit daan en is ie niet blauw wit gebleven ofwel??
Dat waren een paar gare trainkappen :+
Je had toch niet evrwacht dat ik met zo'n gaar hok aan de start zou staan ;)

update online

Back