This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

18/19 maart valkenswaard

Jasper V said:
Je zit dus toch hier op het forum.
Je moet nog wel even met de afstelling spelen, daar ben ik nog niet echt aan toe gekomen.

daar ben ik vandaag ff mee bezig geweest als je zondag komt de tent is open

pff, ben nu toch 8 uur aan het werk, dan auto inpakken, benzine halen, tent van zolder halen en nog wat kleine kutdingen. Zal wel een latertje worden.

Arnoud said:
pff, ben nu toch 8 uur aan het werk, dan auto inpakken, benzine halen, tent van zolder halen en nog wat kleine kutdingen. Zal wel een latertje worden.

beter laat dan niet

ben ook aanwezig ... heb het hele weekend barca maar gecancelled, dikke winterkleding mee nemen dan maar ... veel succes jongens

hier is alles ingepakt..morgen om 6 uur vertrekken...dus tot morgen iedereen.
en iedereen veel succes!!

Ralf said:
Ik moet nog Fred & Ed halen, verder zit alles ingepakt

Die scoren wij ook altijd

De Jam en pindakaas vind ik smerig... De choco roelert de pan uit!!

#5Arno said:
hier is alles ingepakt..morgen om 6 uur vertrekken...dus tot morgen iedereen.
en iedereen veel succes!!
Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger

Sander said:
Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger

duimen dat je niet word aangehouden sander... volgens mij moet ja namelijk ff serieus B E rijbewijs hebben voor dat ding.

JasperdB said:
duimen dat je niet word aangehouden sander... volgens mij moet ja namelijk ff serieus B E rijbewijs hebben voor dat ding.

Net gecheckt... Het is toegestaan.. Ik mag een geremde aanhanger, met een totaalgewicht (ledig + belading) van 951 kg trekken (gewicht van de auto). Dit gaat op tot de 3500 kg, als de auto ook dit gewicht heeft...

http://www.rijbewijs.nl/nl/wet.html#6

joh ok

goed zo

ik dacht dat je voor tandem assers sowieso E nodig had, maarja boeied +pippi+ zie je zondag wel, toedelsch

#5Arno said:
volgens mij ziet hij er weer erg fruitig uit daan en is ie niet blauw wit gebleven ofwel??
Dat waren een paar gare trainkappen :+
Je had toch niet evrwacht dat ik met zo'n gaar hok aan de start zou staan

update online