Jasper V said:Je zit dus toch hier op het forum.
Je moet nog wel even met de afstelling spelen, daar ben ik nog niet echt aan toe gekomen.
Arnoud said:pff, ben nu toch 8 uur aan het werk, dan auto inpakken, benzine halen, tent van zolder halen en nog wat kleine kutdingen. Zal wel een latertje worden.
Ralf said:Ik moet nog Fred & Ed halen, verder zit alles ingepakt
Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger#5Arno said:hier is alles ingepakt..morgen om 6 uur vertrekken...dus tot morgen iedereen.
en iedereen veel succes!!
Sander said:Wij vertrekken ook om zes uur.... :X, met een groene TURBO-aanhanger
JasperdB said:duimen dat je niet word aangehouden sander... volgens mij moet ja namelijk ff serieus B E rijbewijs hebben voor dat ding.
Sander said:Net gecheckt... Het is toegestaan.. Ik mag een geremde aanhanger, met een totaalgewicht (ledig + belading) van 951 kg trekken (gewicht van de auto). Dit gaat op tot de 3500 kg, als de auto ook dit gewicht heeft...
http://www.rijbewijs.nl/nl/wet.html#6
dani said:ja horrrrr hij staat in elkaar :7
ik ben druk bezig met een paar op mijn site te gooienJasperdB said:pix ? :W
volgens mij ziet hij er weer erg fruitig uit daan en is ie niet blauw wit gebleven ofwel??dani said:ik ben druk bezig met een paar op mijn site te gooien
Dat waren een paar gare trainkappen :+#5Arno said:volgens mij ziet hij er weer erg fruitig uit daan en is ie niet blauw wit gebleven ofwel??