This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
uuhh geen idee wie je bent...

Ik ben wel makkelijk te herkennen...gewoon knalroze Aerox frame, met Piaggio blok..-:-
 
ik wil even nog een mededeling doen tussendoor...

Dankzij de opbrengst van Best (verhuur startsysteem, agenda's, shirts etc) hebben we een mooie opslagruimte voor een jaartje kunnen huren hier op het industrieterrein voor alle spullen als het tijdsmetingsysteem, de brug(gen), startsysteem, beursmateriaal enzo... Dankzij jullie dus !

Ook op nijmegen zijn we aanwezig met een standje en ook hiervan zal de opbrengst gaan naar investeringen voor st.net, sprints etc...

Heb je dus misschien een paar eurootjes over, mag je altijd wat leuks kopen én je helpt er gewoon iedereen een beetje mee omdat we kunnen uitbreiden met materiaal en dingen organiseren ! :*
 

Moet ik dan NOG een shirt kopen...

Owh keej :* *D
 
Inne ik help je er ff aan herinneren, zo vergeet je het niet
En een agenda moet ik ook nog hebben dus heb je weer wat money
 
hier een deel van de vergunning, de rest is prive en voor de organisatie maar hier zien jullie in ieder geval dat het legaal is:::::

Nimma Crew
T.a.v. de heer A. ten Dolle
Zellersacker 10-03
6546 HA NIJMEGEN
Passage Mariënburg 8b
6511 PM Nijmegen
Telefoon (024) 329 94 44
Telefax (024) 3299442

Postadres
Postbus 9105
6500 HG Nijmegen
Datum Datum uw brief Onderwerp Scootersprint Ons kenmerk B535/05.0018752 Aantal bijlagen Contactpersoon M.Louwers Doorkiesnummer 3292835


Naar aanleiding van uw bovenaangehaalde brief wordt u hierbij ingevolge artikel 2.1.4.1. van de Algemene Plaatselijke Verordening voor de Gemeente Nijmegen (A.P.V.) vergunning verleend tot het houden van een scootersprint op de wielerbaan in de wijk Lindenholt alhier, op zondag 10 juli 2005 van 12.00 uur tot 18.00 uur. Bij deze scootersprint zal over een lengte van 150 meter een snelheidswedstrijd gehouden worden.
Tevens wordt u ingevolge artikel 2.1.5.1. van de A.P.V. voor genoemde periode vergunning verleend voor het plaatsen van
een testbank
twee marktkramen
apparatuur + voorziening ten behoeve van het ten gehore brengen van muziek
voorzieningen (tafels e.d.) ten behoeve van de catering.
 
Status
Not open for further replies.