10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
ik zal niet aanwezig zijn met de sonic wat ik heel jammer vind maar ik kom er net achter dat ik dan een minibike demo heb in zeeland

groeten
 
etienne said:
is t over iets ernstigs:eek::#?

gewoon ff Limburgers onder elkaar jong;)

Op het warmdraaigedeelte wat is daar de bedoeling van?
Zijn er ook bepaalde regels, want anders gaat echt iedereen kris kwas door elkaar rijden...
 
Ronnie said:
gewoon ff Limburgers onder elkaar jong;)


Aaaaah dan is t goed eh:P je weet me toch wel te vinde, of via tim of je ziet me op de runner...maja hoe vaker ik eraan denk hoe meer zin ik krijg:D:+
 
Ronnie said:
gewoon ff Limburgers onder elkaar jong;)

Op het warmdraaigedeelte wat is daar de bedoeling van?
Zijn er ook bepaalde regels, want anders gaat echt iedereen kris kwas door elkaar rijden...

de baan is een circuit dus iedereen rijd daar gewoon RUSTIG naar de sprintbaan toe waar je dan kan aansluiten.........maar dat zijn allemaal bochten daar kun je niet hard rijden, bovendien word dat in de gaten gehouden.
 
luuk misschien handig om pionnen er neer te zetten ofzo dat stel dat je scoot nog niet goed warm is dat je om kan keren bij een punt en weer terug rijden ofso...

en dan toch de overige niet in 'gevaar' brengen :p
 
wat ik overigens niet snap..

op de flyer

sprinttijd

13.00 tot 18.00

en eerder in deze topic staat.. dat iedereen om 17.00 de baan moet verlaten :? leg dat es uit aub.. voor mij maakt t nie uit ik woon er 1 min vandaan maar misschien voor andere handig...


/edit : ook opening 10.00 en in t topic staat 9.00
 
xunit said:
luuk misschien handig om pionnen er neer te zetten ofzo dat stel dat je scoot nog niet goed warm is dat je om kan keren bij een punt en weer terug rijden ofso...

en dan toch de overige niet in 'gevaar' brengen :p


:rolleyes: Als je scooter toch niet warm zat is sprint je toch gewoon niet.
 
Beter, ik hoor net dat we pas de 15de ofzo op vakantie gaan.

Dus ik zal er zeker bij zijn..... toch dicht in de buurt +ralf+
 
Jongens, na een beetje loos gassen gewoon op je stuur leunen en voorrem in en ff volgas burnen dan is de mijne iig al goed warm hoor..

Jubbega had/heb je helemaal geen warmrij stuk.. dus wen er maar aan...
 
hihi, ik laat gewoon ff me pompje uit ^^
en beetje loos gassen zoals wim ut zegt.
Burnen lukt denkz nie, want dan stuitert da ding alle kanten op ivm remplekken :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top