10 juli GEEN meeting nijmegen

Status
Not open for further replies.
huh :?
kan ik zo snel ff geen reden voor bedenken...
kan de organisatie dit even toelichten misschien?:)

oi !

/edit; ivm geld?
 
Last edited:
maar zoals ik op plaatje zie, geen 150 meter, maar dus een rondje rijden ?

want kom er niet goed uit, kan ook zijn omdat ik net wakker ben en het al bijna 30 graden is, maar voor de wakkere onder ons, kan iemand ff toevoegen ?
 
nijmegen.gif


op linker rechte stuk word de 150m uitgezet :)
 
kan ff iemand van de organisatie toelichten waarom jullie geen startsysteem willen??
denk dat veel mensen dan thuis blijven, wat moete we dan doen??
rondjes rijden??of gaat iemand zichzelf opofferen voor de hele dag, die startteken geeft???
 
je moet goed lezen etienne... er stond geen tijdsmeting, er is nooit sprake geweest dat het startsysteem niet zou komen.

Maar jullie kunnen geloof ik allemaal ophouden met zeuren want de tijdsmeting gaat ook mee
 
etienne said:
kan ff iemand van de organisatie toelichten waarom jullie geen startsysteem willen??
denk dat veel mensen dan thuis blijven, wat moete we dan doen??
rondjes rijden??of gaat iemand zichzelf opofferen voor de hele dag, die startteken geeft???

iemand van de organisatie had het verkeerd door gegeven, maar alles is al weer in orde:) het is nu met tijdswaarneming.

en etienne rondjes rijden??
ik zei in de post daarvoor dat er 150m sprint hebbe met ruim 100m uitloopstuk

dat plaatje is gewoon een plattegrond
 
etienne said:
aaah klinkt al stukke beter+ralf+ , we hebbe der iig wel weer zin in:+

Komt allemaal goed jong en is weer lekker in de buurt:W

Ik moet je trouwens ff een keer aanspreken, spreek Tim wel aan en dan komt het wel goed...
 
ook aanwezig, is 5 min rijden }) ..............is btw die vergunning er dat we elke zondag de baan opkunnen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top