Ik ben ongeveer 2 1/2 week geleden gevraagd door de organisatie van de Middelharnis 'GP-dag' of ik met hun mee wilde werken, door een aantal rondes te rijden met snelle scooters. Uiteraard heb ik daarop ingestemd, alleen zoek ik op dit moment nog een 7 a 8 rijders die het ook leuk zouden vinden om een dag met hun scooter te blazen.
Wat moet je er bij voorstellen?
Elk jaar worden er in Middelharnis verschillende thema dagen georganiseerd allen op VRIJDAG!! Dit jaar is er weer een zogenaamde GP-dag. Op deze dag zullen er gedurende de hele dag een aantal sessies gereden worden door respectievelijk formule auto's, karts, motoren, classicers en scooters. De sessies zijn 6 of 12 ronden van 900 meter. De maximumsnelheid is vastgesteld op 90 km/h. Het zijn 3 lange rechte stukken, met voor zover ik weet een paar kleine bochtjes midden door het dorp.
De laatste sessie zal zo ongeveer om 20.00 plaatsvinden. Deze is wel 100% zeker 12 ronden. Houd hiermee rekening, met benzinetank!
Wat wordt er verwacht door de organisatie?
Ten eerste dat we ons gedragen
Er mogen geen burn outs gemaakt worden en wheelies zijn ook niet gewenst ivm verzekering. Wordt hier geen gehoor aangegeven, lig je er ook direct uit!!!
De rijders moeten een bromfietscertificaat hebben en of autorijbewijs.
Er wordt ook van de rijders verwacht dat ze op de dag zelf om 10.00 aanwezig zijn voor een brieving over de invulling van de dag. Niet aanwezig bij briefing is niet rijden!
Parkeergelegenheid is er voldoende in de omgeving van de paddock waar wij staan ingedeeld. Organisatie heeft verzekering voor schade aan derden geregeld.
Mochten er mensen interesse in hebben hoor ik dat graag. Liefst wel een beetje toonbare scooter
PM me aub je naam adres en email
groeten Armon