Ik ben gestopt met roken al hele tijd terug, rook nu alleen once in a while een sigaartje ...
Vroeger was je een echte vent als je rookte, er waren zelf nog reclame borden over langs de snelwegen anno 1970. 'Een echte vent, is een roker'.
Tegenwoordig wordt je als roker de grond in getrapt, je schijnt eerder dood te gaan, je stinkt, je kan er diverse kanker soorten van oplopen.
Dat is ANNO 2007, hoeveel niet-rokers gaan er wel niet dood aan kanker, of andere erge ziektes?
Ik hoop dat ze over <10 jaar roken compleet verbieden, een blowtje is dan weer iets heel anders, maar dat zou dan alleen nog via de waterpijp ofso mogen m.i.
Ik vind dit ( no offence ) een domme uitspraak.
Ik snap je punt helemaal , maar het heeft ook een grote keerzijde en dat is namelijk staatsinkomen uit accijns.
En dat geld gaan ze dan ergens anders vandaan plukken. En dan moet ik gaan betalen omdat er niet meer gerookt mag worden.
Zit ik niet op te wachten eerlijk gezegt , want je praat over vele miljoenen op jaarbasis
Ben ik blij dat ik sinds 2 Jan. ben gestopt
Maar vind de regels een beetje TE worden, ik snap dat sommige mensen er last van hebben. Maar als nog vind ik de regels wat te streng... Want zoals R-R5, je komt met meer mensen in contact als je bijv. in het rokers hok staat dan maak je altijd gezellig een praatjeAlthans dat had ik wel
...
Ik hoop dat ze over <10 jaar roken compleet verbieden, een blowtje is dan weer iets heel anders, maar dat zou dan alleen nog via de waterpijp ofso mogen m.i.
..
Ik vind dit ( no offence ) een domme uitspraak.
Ik snap je punt helemaal , maar het heeft ook een grote keerzijde en dat is namelijk staatsinkomen uit accijns.
En dat geld gaan ze dan ergens anders vandaan plukken. En dan moet ik gaan betalen omdat er niet meer gerookt mag worden.
Zit ik niet op te wachten eerlijk gezegt , want je praat over vele miljoenen op jaarbasis