zuigerveren goed?

Status
Not open for further replies.

stefaaaan

Well-Known Member
Hallo ik heb voor het eerst mijn eigen cilinder er weer onder gelegt. (50cc) alleen ik heb die zuigerveren dus zegmaar ingeknepen bij dat puntje, en me zuiger zit nu ook DENK IK goed in me cilinder. Stel als me zuigerveren niet goed zitten, kan ik dan kicken ? want als ik kick is alles normaal, geen gekke geluiden etc... oftewel kunnen die zuigerveren er ook verkeerd in? mtb dat puntje? in dit topic staat ook wel aardige info over de plaatsing:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=42166&highlight=zuigerveren
 
Advertisement - register to remove this

Tenzij het pitje in de zuigerveer-gleuf (in de zuiger) te klein is en de zuigerveer hier over kan draaien. Maar dan habt hij vanzelf vast in een poort.

Als je de zuigerveren met de inkeping om dit pitje hebt gedaan, en de zuiger met het pijltje naar de uitlaatpoort, zit hij goed.
 
Cipher said:
Tenzij het pitje in de zuigerveer-gleuf (in de zuiger) te klein is en de zuigerveer hier over kan draaien. Maar dan habt hij vanzelf vast in een poort.

Als je de zuigerveren met de inkeping om dit pitje hebt gedaan, en de zuiger met het pijltje naar de uitlaatpoort, zit hij goed.


dat merk je vooral als je blokje warm is :p KJOEDENK vast

maar uitgaande van het feit dat hij er makkelijk in is gegaan en hij geen bijgeluiden maakt ga ik er toch vanuit dat het allemaal wel goed zit

mvg

frank
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top