Welke zuigerveren moet ik hebben?

stefan131107

New Member
Hallo

Ik heb laatst een speedfight 2 blok gekocht, waarbij de zuiger nog gemonteerd moest worden. Toen ik de zuigerveren er om heen wou doen heb ik ze perongeluk gebroken. Toen ben ik naar een scooterzaak geweest en die man zei dat ik helemaal een nieuwe zuiger moest kopen. Omdat je de zuigerveren niet los kan kopen, omdat aleen 40 mm waren, en ik 39 moest hebben zei die.

Maakt dit veel uit of kan ik ook gewoon 40 mm kopen?

groeten
 
Advertisement - register to remove this

Polini heeft zuigerveren voor hun eigen originele polini cilinder voor peugeot horizontaal.
Dat zijn massieve veren en niet beplakt met een dun laagje chroom zoals bij de meeste rotzooi.

Zijn de enige alternatief veren die ik persoonlijk zou kopen.. Anders heb je voor 20 euro 2 nieuwe van peugeot zelf.

Waarom je een nieuwe zuiger moet kopen is omdat de veren bij een bepaald type zuiger horen.
Bij zo`n zuigerkit weet je dat je een complete bruikbare set hebt.
 
Zou gewoon ff naar een echte scooterzaak gaan en niet een of ander beunbedrijf. Je kan zuigerveren in alle maten kopen namelijk


Alleen scooter zaak heeft meestal alleen de originele OEM veren niet liggen.. Die bieden je vaak die goedkopere rommel aan.
En het liefst verkopen ze je ook nog een zuiger extra zodat je toch net een beetje meer uitgeeft.

Been there done that.
 
Back
Top