Zou hier intresse voor zijn?

Intresse?

  • Nee.

    Votes: 5 18.5%
  • Jah

    Votes: 6 22.2%
  • Jah, alleen als der een testbank aanwezig is.

    Votes: 16 59.3%

  • Total voters
    27

Haagze sf2

F0rum psycholoog
In Den-Haag is elke 1e zaterdag van de maand, in de werf ( Industrie terreintje ) legaal een automeeting. ( met elke x zo'n 1a 2000 man )
Nou heb ik eens rond gemailt met de organisatie hier van, en gewoon eens gevraagd of der ook een stukje voor scooters mogelijk zou zijn, de man was meteen vrijwel enthousiast. Hij vond het wel leuk dat "de jeugd" ook bezig was met meetings en showen. Maar zei hij der is geen vergunning voor sprints dus die mogen der dan ook echt niet komen, anders zouden wij het voor hun kunnen verpesten.

Nou is mij vraag dus, Zou hier intresse voor zijn?
Alleen scooter neerzetten,
Showen, praten en misschien testbank als dat wel mag... en geregeld kan worden.
De tijden zijn dan van 19.00 tot gemiuddeld 22.00.
De mac is 1 minuut lopen hier vandaan en verder zijn der allemaal winkeltjes/eettentjes/biertentjes
 
Advertisement - register to remove this

Mja, klinkt lomp dat ik het zo zeg, maar ik ben echt bang, na 1 keer scootermeeten, dat het voor hun verpest is aangezien er toch van die lompe knaapjes zijn die toch weer wel moeten gaan sprinten...
 
jah ik weet dat der altijd mensen zullen zijn die gaan sprinten daarzo, alleen.
A. Het is heel druk daarzo dus zou ze weinig kans geven
B. Loopt heel veel politie rond ( zou dus dom zijn.. )
C. Lopen echt raare mensen rond daarzo. ( Daar wil jij en ik echt geen problemen mee hebben... )
 
Serieuze mensen met vet getunede scoot komen met een busje of aanhangwagen ;)
Dan zal je bitterweinig last hebben van rollerbanken.
Het initiatief lijkt wel goed, maar Freezer heeft gelijk: er zullen altijd wel mensen zijn die het niet kunnen laten van rijden etc.
 
Hij is niet door een van de mod's closed, het lijkt erop dat je heb ingevuld dat de poll maar 1 dag open mocht zijn?
 
DME3 said:
Serieuze mensen met vet getunede scoot komen met een busje of aanhangwagen ;)
Dan zal je bitterweinig last hebben van rollerbanken.
Het initiatief lijkt wel goed, maar Freezer heeft gelijk: er zullen altijd wel mensen zijn die het niet kunnen laten van rijden etc.

Maar een scooter met een gewone giet 70 + leuke uitlaat etc. Die ook over de 2 kw scoort zal niet met een busje komen eh...

Dus heb je altijd kans dat er een rollerbank staat..
 
Je bent toch vrij om te komen, en wat is er mis met bijvoorbeeld een scooter die speciale kappen heeft, chrome velgen, special paint bla bla bla en een 70 giet cilinder + yasuni R bijvoorbeeld.

die mag dan dus niet komen? beetje erg loos argument..
 
der heen mag wel op eigen verrandwoording alleen NIET sprinten want dan zouden gunde meeting niet meer kunnen houden, en ze zitten daar geloof ik al 10 jaar ofzo..
 
probeer het één keertje?
maar wel met een beperkt aantal mensen op uitnodiging.. kijken wat het is en hoe de reacties zijn ?
 
Je nodigt gewoon wat mensen met Mooie scoots uit(daarmee bedoel ik vooral gestyled) om te komen. Dat vinden die auto dudes ook wel vet om te zien. en als je mensen op uitnodiging laat komen zijn ze vast wel serieus en willen ze hun scooter alleen showen, en niet er mee raggen buiten
 
Ik ben wel geïnteresseerd :) Ben nu bezig met blok polijsten, moet nog veel meer gepolijst en gespoten worden dus ik zou zeggen: aan het eind van zomervakantie! half/eind augustus dus.
 
hebben die autoventjes ook een forum?
vraag eerst eens wat zij ervan vinden, dan kan je zien of ze er niet té tegen zijn..
als er een scootermeeting is, dan vinden 'wij' het ook niet fijn als er een auto('s) als een gek heen en weer loopt te sprinten...
 
Back
Top