zou gem. arnhem vergunning geven???

incrediblewesle

Well-Known Member
het leek me wel een idee om in arnhem of ergens tussen arnhem en nijmegen een meeting te houden met alles erop en eraan,,
iemand belangstelling? want dan ga ik wel ff rondvragen bij een
paar ambtenaren die ik ken.....;)


greetz,

robin wesley :W

DRT-RLZ
 
Advertisement - register to remove this

Als het goed geregeld is kan je wel reken op een hoop bezoekers ( belangrijkste is toch wel dat je zal moeten kijken of je vergunningen krijgt). Maar ja je weet hoe dat tegenwoordig gaat ambtenaars :|
 
Jah je moet wel met plannen mbt veiligeheid ensow koomen anders krijg je geen vergunning lijkt mij. Neem iig maar van mij aan dat je het nie zo ff snel regelt maar dat er veel werk in zit. Enne als je het goed regelt is er zeker weten belangstelling.
 
en reken ook maar niet verder no offence dat jij als net nieuwekomer zomaar in 1 keer al het diehard volk en alles van het forum krijgt.
 
Originally posted by r-ox
en reken ook maar niet verder no offence dat jij als net nieuwekomer zomaar in 1 keer al het diehard volk en alles van het forum krijgt.

Wat maakt dat nou weer uit, ben ik dan minderwaardig ofzo?
als mensen zin hebben om te komen (als ik het voor elkaar krijg) dan moeten ze gewoon komen, of ik nou nieuw ben of niet.:|
 
Wat maakt dat nou weer uit, ben ik dan minderwaardig ofzo?
als mensen zin hebben om te komen (als ik het voor elkaar krijg) dan moeten ze gewoon komen, of ik nou nieuw ben of niet.

idd, wij willen in didam ook een legale meeting en sprints organiseren, wij maken nu eerst een hele nette brief, zorg dat het gedeelte van de race en\of sprints compleet apart is van waar de toeschouwers staan of ander volk rondloopt!! ivm. veiligheid ;)
verder veel succes en laat t me horen dan probeer ik hier te zorgen voor volk met een hoop snelle en mooie scootzz die dan richting jullie komen.
suc6
nsr rules!!
 
Originally posted by nsr rules
Wat maakt dat nou weer uit, ben ik dan minderwaardig ofzo?
als mensen zin hebben om te komen (als ik het voor elkaar krijg) dan moeten ze gewoon komen, of ik nou nieuw ben of niet.

idd, wij willen in didam ook een legale meeting en sprints organiseren, wij maken nu eerst een hele nette brief, zorg dat het gedeelte van de race en\of sprints compleet apart is van waar de toeschouwers staan of ander volk rondloopt!! ivm. veiligheid ;)
verder veel succes en laat t me horen dan probeer ik hier te zorgen voor volk met een hoop snelle en mooie scootzz die dan richting jullie komen.
suc6
nsr rules!!


dank je, ik ga het proberen.
ik had al een klein ideetje, vorig jaar was hier in arnhem de moto-rai en die is dit jaar niet doorgegaan door gebrek aan toeschouwers vorig jaar, dus schrijf ik naar de gemeente dat de echte brommer en scooterfans hier nu te kort komen, en of een grote brommer/scootermeeting dan kan met promotie van de gemeente iets van 3vo ofzo??

greetzz
Robin Wesley
 
weet wel bijna zeker van niet :(

misschien @ gelredome ?

en als je nog honger hebt zit er nog een Big Mac :p dat is
10 seconden rijden vanaf gelredome 8P
 
3vo denk ik ook niet, maar je kunt het allicht proberen :p zorg inieder geval dat alles heel duidelijk is geregeld dat er geen gevaar kan ontstaan maak vooral dat duidelijk. voor de rest is de gelredome een goede plek...
khoor t wel :)

nsr rules
 
Back
Top