Opening Sanders scootercenter in Arnhem 29 feb. met tovami testbank

Originally posted by Joost@aerox
en die terror fotos(sander zn ng :p :X 8) )

Die zag er echt netjes uit :D. Er was één schakel met 19,5pk. Verder was er niet echt veel bijzonders. Ik weet niet wat de Beta van Robert gedaan heeft, maar die zat op 18,5pk? Andere dingen zaten onder de 14pk. Echt snel dus :W
 
Originally posted by Roi
Die zag er echt netjes uit :D. Er was één schakel met 19,5pk. Verder was er niet echt veel bijzonders. Ik weet niet wat de Beta van Robert gedaan heeft, maar die zat op 18,5pk? Andere dingen zaten onder de 14pk. Echt snel dus :W

IK vind het allemaal maar vaag de jongens die normaal rond de 18 zaten hebben daar opeens 13 a 14 pk:?
 
Originally posted by tenbrey
IK vind het allemaal maar vaag de jongens die normaal rond de 18 zaten hebben daar opeens 13 a 14 pk:?

Ik heb ook 800pk in me auto, alleen als ik op de testbank sta loopt hij niet helemaal goed en is het maar 100 :rolleyes:
 
Het was gezellig :!

19 en nog wat voor die schakel, voor de rest niet gevolgd eigenlijk...

@ Beta Ark MHR >> je reageerde wel heel erg laat toen ik me voorstelde 8P
 
Originally posted by Razma
Het was gezellig :!

19 en nog wat voor die schakel, voor de rest niet gevolgd eigenlijk...

@ Beta Ark MHR >> je reageerde wel heel erg laat toen ik me voorstelde 8P

inne heb je geen mooie foto shout gemaakt ? (heb je me pm gehad ?)
 
Originally posted by Razma
Het was gezellig :!

19 en nog wat voor die schakel, voor de rest niet gevolgd eigenlijk...

@ Beta Ark MHR >> je reageerde wel heel erg laat toen ik me voorstelde 8P

lekker gegeten Inne ? .......... en ja, ik weet het .... vage baas heb ik hahaha :D
 
middagje banken

Originally posted by Razma
Het was gezellig :!

19 en nog wat voor die schakel, voor de rest niet gevolgd eigenlijk...

@ Beta Ark MHR >> je reageerde wel heel erg laat toen ik me voorstelde 8P


Hey Razma, jah wist ik veel dat je een vrouw was, maar dat weet ik nouh ook weer, ik vond het wel gezellig, maar naar mijn mening vond ik de testbank niet echtgoed, zelfs scary rox scoorde iets van 14 pk wat ik gehoort heb, alleen 1 schakel die nauwelijks vastgezet werd die haalde iets van 19 pk en de rest van andere scooters die werden allemaal dwars door de vering getrokken, ik had maar 17,6 PK maar op het diagram wat je op de laptop af kon lezen gaf ie 21,4 aan, dat zei maurits en paul en nog zo'n oudere man van sanders. van de scooters was het wel de hoogste, maar wel erg vreemd, er waren nog 2 scooters die ook met speed waren en die scoorde 11 en 14 pk, lijkt mij toch zeer vreemd, me maatje sander met zijn NG die heeft gewoon pech gehad, die gaf ook maar 14 pk, terwijl hij eve snel is als mij op de straat, maar al met al, een vette middag heb niks hoeve te betalen voor op de testbank te mogen. en ben er 3 keer opgeweest:p, thanks sanders !
 
Als je met met Speed 11 en 14pk haal is of je scooter super gaar of die bank klopt voor geen meter.

Ik denk het tweede want het lijkt me stug dat iedereen opeens zo laag scoort.
Zou het echt niet aan die vering of software oid kunnen liggen want deze verschillen zijn wel erg extreem :)
 
@ Beta Ark MHR >> wat wil je bereiken met je scooter telkens te willen promoten? PS: hij heeft best wel eens wat afwerking nodig...

verder: Tino weet best wat ie doet en waar ie mee bezig is, lijkt me sterk dat de 'bank' plots slecht is of wat ook.
Wat dachten jullie van temperaturen rond het vriespunt en weinig mensen die echt warm draaiden of scooters die zelfs niet eens echt warm waren voor ze op de bank gingen?
 
Back
Top