Zondag 15 aug. ST.net @ SixFlags

Simpel: ga je mee? ... of niet...

  • Uiteraard.. I'll be there !

    Votes: 48 23.3%
  • Misschien.. ik moet nog ff kijken...

    Votes: 83 40.3%
  • Neej, helemaal niet...

    Votes: 75 36.4%

  • Total voters
    206
Ik ben ook van de partij samen met Maykel en Exup, ik zelf ben te herkennen met zwarte scootertuning.net polo met de tekst: MHR Team '04 *achterop* en voor @ borsthoogte, kant van hart, Ruben_09
 
Jaaa het begint al in de buurt te komen allemaal :D
Ik heb echt al volop veel zin erin.

Inne , jij kon de shirts maken toch? Als de rest terug is van vakantie pm'n we wel even voor de namen die mee gaan :)
 
ik heb momenteel echt geen tijd voor shirts helaas...

Ik heb er wel zin in btw :)
ben er nog nooit geweest, maar heb al veel leuke verhalen gehoord !
 
Razma said:
ik heb momenteel echt geen tijd voor shirts helaas...

Ik heb er wel zin in btw :)
ben er nog nooit geweest, maar heb al veel leuke verhalen gehoord !

ja het is echt vet gewoon :D loop niet te dicht bij mij in de buurt want ik trek je in elke achtbaan :p


insanemalebrain : thnx :)
 
Als je er nog nooit ben geweest zul je het echt tov vinden :) (als je tenminste in de achtbanen durft :rolleyes: )
Zelf ben ik er al heel vaak geweest (eigenlijk teveel :X) Maarja.. Het is hier ook nog geen 20 minuten vandaan :p
 
heej, ik wil ook:) maarem gaat er iemand uit de buurt van gorinchem, dordrecht, leerdam waar ik mee mee kan rijden?
 
Tis dat ik 2 dagen geleden ben geweest :p

Sterves druk , alleen bij openingstijd kon je gelijk overal in daarna w8 rijen van +- 30 a 60 min

Tsja tis er wel gezellig :p
 
Necromander said:
Ik woon in Hoofddorp, maar ik moet nog ff kijken of ik de tijd heb en of er genoeg mensen gaan die ik ken :p

Ook moet ik nog ff de auto van mijn ouders reserveren dan *D

Zou tof zijn.. :)
 
wij (dragsterlover & manta) komen waarschijnlijk iets later dan 10.00 aan in sixflags, omdat er niet eerder een trein gaat vanuit het noorden, is er misschien een speling van een half uurtje ofzow? Anders halen we het niet denk ik :X

We komen iig wel in herkenbare shirts :)
 
Last edited:
Back
Top