Zondag 15 aug. ST.net @ SixFlags

Simpel: ga je mee? ... of niet...

  • Uiteraard.. I'll be there !

    Votes: 48 23.3%
  • Misschien.. ik moet nog ff kijken...

    Votes: 83 40.3%
  • Neej, helemaal niet...

    Votes: 75 36.4%

  • Total voters
    206
Marcel-NRG said:
groenig shirt met gele letters = abizar, gele shirt/blauwe mauwen = aerox-evo70
die ander weet ik niet :X

Weet ik dat ook weer.. Toffe gasten :)
Die met dat blauwe shirt + witte broek was er trouwens best nuchter over dat hij zijn portomonnee was verloren in de El Condor :X
 
evolution said:
xsh-berrie bijna 20 cent waard:p aant et begin van deze schone tage.
arnold had je da nog een filmpje van??:p:p:D

Hahaha nee helaas niet :D wie stopt er dan ook 20cent in een saucijzebroodje? :rolleyes:
 
InsaneMalebrain said:
Wie waren trouwens die jongens waar wij mee liepen? Weet jullie namen niet eens :X

bedoel je mark , six , lisa en ik? :)

six heeft blauw shirtje aan , mark ( aerox-evo 70 ) een geel shirt , lisa is dat meisje :rolleyes: en de ander was ik :)

Of bedoelde je ons niet :p
 
Naaaah, was vet :W

Hele dag met mijn achtbaanmaatje aan het rondcruisen geweest :p

DSC01945.jpg


Dit ben ik dus :p

DSC01954.jpg



En verder was het dus vet. Bami was vrij hitsig oid de hele dag, en maar stug ontkennen, totdat er weer een set tietz0rs voor z'n hoofd langs gingen :p
Fabian kon het niet hebben dat onze mascotte (iemand pic van ?) (die gepenetreerd is door mol :X ) hem in z'n nek krabbelde :+ Ging out denx :p

Mja, ik vond het zeker een geslaagde dag, met een hoop lol. Thnx daarvoor :*
 
A-Bizar said:
bedoel je mark , six , lisa en ik? :)

six heeft blauw shirtje aan , mark ( aerox-evo 70 ) een geel shirt , lisa is dat meisje :rolleyes: en de ander was ik :)

Of bedoelde je ons niet :p

Jullie bedoelde ik dus :)
Nog iets van de portomonnee van six gehoord?
 
hij zal wel onder de condor zijn uitgespoeld aan het einde van de dag :X

we hebben er nog op proberen te letten bij het aanschuiven de volgende x, maar nix gezien en we mochten ook niet gaan kijken :/

ik vond het best wel leuk zo'n eerste bezoek alleen jammer dat er zoveel dingen helemaal niet werkten: banden op het water, robin hood ging stuk en nog een aantal dingen die de hele of halve dag maar werkten.
Iemand nog die medewerker bij de Goliath tegen de grond zien gaan? (flauwgevallen ofzo)
 
Was wel een kansloze aktie steeds van hun, als je weg ging deden ze hun duimpje omhoog...
Begin van de dag zijn we wel in die banden geweest en Robin hood.
 
Die Robin hood deed het later gewoon weer , hebben we nog met de hele groep ingezeten.
En de Goliath had later wel ff storing toen Joor en Ralf in de rij stonden.
 
InsaneMalebrain said:
Jullie bedoelde ik dus :)
Nog iets van de portomonnee van six gehoord?

Nog niks gehoord... six zal nog wel liggen te slapen :#
Hij ging vanmorgen even bellen geloof ik en als ze niks gevonden hadden ging ie even alles blokeren.

Wilden we gister nog even een filmpje huren snachts ( uit de muur )... waar is die pas nou? :? ooooowjjaaa!!!! in sixflags 8P


Inne , nog bedankt voor het leuke dagje he! :*
 
Back
Top