Ziek zijn?

Big-Jay said:
Als je echt ziek bent lukt je dat niet hoor.. Toen ik voor het laatst een jaar of 5 geleden ofzo echt goed ziek ben geweest kon ik helemaal niks. Begon zelfs te ijlen (echt super vaag is dat) Heb bijna 2 weken op bed gelegen..

Haha. Dat ijlen is echt vage sjit idd :p. Heb het vroeger ook ooit gehad. Mijn ouders vertelden dus dat ik allemaal op een tafel begon te springen en spoken zag (ja ik was nog jong) en huilen etc. etc. Echt heel vaag. Het rare is alleen dat je je er weinig tot niets van kunt herinneren. Dat van het springen op tafels bijvoorbeeld weet ik helemaal niets van. Werd me toen later pas verteld.
Weet alleen nog wel dat ik de weerspiegeling van mijn vader in de ruit zag. En ik allemaal roepen:"Pap, ga weg er staat iemand achter je." Papa kijkt om en zegt nog; "Nee Nick dat is de weerspiegeling in de ruit." Maar ik was er dus heilig van overtuigd dat daar iemand stond. Echt heel beangstigend was dat. Was toen helemaal overstuur ?: en ervan overtuigd dat daar iemand achter stond die ons kwaad wou doen...
Heel gek iig :p.

Mja ben gelukkig haast nooit ziek. Gebeurt me hooguit 1 keer in de 4 jaar dat ik ziek wordt. Ben ook nooit verkouden ofzo.
Afkloppen zeg ik :).

Maar voor iedereen die ziek is.................beterschap.

Nick.
 
ijlen heb ik ook wel eens gehad vroeger, dacht ik altijd dat de kast me wou opeten oid?:S ram bang in een hoekje kruipen ofzo...

wat horrorfilms een kind al niet aan kunnen doen eh ;)
 
ik ben gelukkig ook bijna nooit ziek... maar was ook altijd super relaxt is, is gewoon je muziek aanzetten heel zachtjes en dan gewoon lekker warm in je nest liggen met een kruik
 
spelletjes spelen op xbox die na half uurtje gaan vervelen
als je veel spelletjes hebt kun je toch een paar uur spelen verder
internetspelletjes en @forum.:W
 
Big-Jay said:
Toen ging ik nog niet eens uit.. Was 14 ofzo :D

Maar je kan het idd vergelijken alsof je een aantal pillen op hebt gehad :+

M´n opa en oma paste toen op me.. Toen ik naar beneden liep zag ik de hele slaapkamer van mijn ouders overhoop liggen, met de nodige bloedsporen aan de muur. Wat ik me natuurlijk maar verbeelde.. maar dat kwam dus door dat ijlen :p

Paddestoelen gegeten? :*

Edit: Gewoon een bikkel zijn en doen wat je moet doen.... watjes :*
 
ijlen is echt sick :X

Vroegah toen me broertje nog 7 a 8 jaar was had hij dat regelmatig , dan kwam je uit de douche en dan begon hij te schreeuwen naar je ( Hij zag je als een monster )

Echt sick :X
 
zkr ziek... mijn broertje had t ook wel is, dan liep die gewoon heel vaag te brabbelen naar je en hij zag je niet eens staan soort van
 
Ligt er altijd een beetje aan, als ik griep heb dan komt dat altijd met koorts, spierpijn, maagpijn enz. enz. dan gaan bij mij de gordijnen dicht, de verwarming uit en het raam vam me slaapkamer open en dan onder de warme dekens. Ik heb altijd zo'n soort van drankje dat heet hot coldrex. is een poeder met citroensmaak en asperine derin, dat mix je met heet water en dan zo snel mogelijk opdrinken. Dan zweet je je zelf kapot en volgende dag ben je veel beter. Gebeurt me gelukkig maar 1 keer per jaar gelukkig. vooral die spierpijn is erg, dan lig je in je bed helemaal te shaken en dan kan ik me benen niet eens gestrekt houden.

Soms heb ik ook migraine, maar heel vaag, eerst krijg ik een blinde vlek in me oog en dan zo'n half uurtje later echt knallende koppijn. dan moet ik gewoon relaxen in het donker met me ogen dicht en een goed muziekje op dan trekt het meestal na een tijdje wel weg.

Laats had ik iets verkeerds gegeten en dan vet aan de racekak. dat is echt verrot want je voelt je 99% van de dag goed maar als je eenmaal moet dan moet je ook echt... dan gaat de verveling toeslaan en dan idd gamen, films kijken, internetten enz. Beste wat je dan kan doen is Fanta drinken, helpt bij mij altijd bij buikgriep o.i.d.
 
RemcoV said:
ijlen is echt sick :X

Vroegah toen me broertje nog 7 a 8 jaar was had hij dat regelmatig , dan kwam je uit de douche en dan begon hij te schreeuwen naar je ( Hij zag je als een monster )

Echt sick :X

dreun geven :+

nee maar serieus, hoe kom je aan dat ijlen dan? hoge koorts ofzo?
 
Migraine sux... Mijn broertje heeft het i.c.m. een soort epileptische aanval, sux nogal... Godszijdank heeft hij er al 4,5 jaar geen last meer van... Tot 2 weken geleden :|

Zelf had ik nooit last van hoofdpijn of migraine [behalve een kater :rolleyes:], maar een half jaar geleden stap ik uit de douche, zien ik allerlei sterretjes om me heen, ik schrok me kapot... Daarna dikke hoofdpijn gehad, de hele dag... Gebeurde me een paar maanden geleden nog een x, maar dan schrik je eigenlijk niet meer :) Weer de hele dag koppijn gehad, op een gegeven moment naar huis gegaan... Volgende x gewoon doorwerken :)
 
Als ik ziek ben ga ik altijd Nutteloos, schoon werk doen...

Gewoon me scooter plannen voor de 50ste x opnieuw ontwerken ofzo... Of me blokje opbouwen @ me kamer :D (wel zorgen dat er niet perongeluk nog ergens viese ding zit)
lang leven het stralen. En anders schoolboeken eronder leggen ofzo...

Iig IETS te doen hebben...
 
Bart Nrg Mc2 said:
doorwerken :)
Doorwerken als je mirgraine hebt?
Dan heb je vaste een lichte vorm (gewoon hoofdpijn dus)..

Als je echt last hebt van zwaar mirgraine dan doet het zo zeer dat je gelijk na huis wil en wil slapen!
 
dat ijlen lijkt me wel grappig, heb het zelf nooit meegemaakt maar klinkt wel grappig :p

ben eigenlijk nooit ziek maar als ik keer ziek ben dan heb lig ik het liefste op me bed ipv te gamen e.d. snap niet dat jullie dna wel de hele dag kunnen gamen jullie stellen je waarschijnlijk aan of zo dan :p
 
Back
Top