Ziek zijn?

Bert

Sr. lid
Aangezien het niet de bedoeling is dat dit een onzin topic wordt graag serieus reageren.

Het schijnt dus dat het weer in de lucht hangt ofzo. Ik ben dus sinds vanmorgen ziek maar ja verveel me dus echt kapot. Het forum heb ik vandaag wel 30 keer bekeken idem dito voor de nieuws en onzin website's, die heb ik ondertussen ook aardig gezien. Mijn vraag aan jullie: wat doen jullie nou de hele dag als je ziek bent?
Iemand nog goeie ideeën om wat te gaan doen voor morgen?
 
Advertisement - register to remove this

Bert said:
Aangezien het niet de bedoeling is dat dit een onzin topic wordt graag serieus reageren.

Het schijnt dus dat het weer in de lucht hangt ofzo. Ik ben dus sinds vanmorgen ziek maar ja verveel me dus echt kapot. Het forum heb ik vandaag wel 30 keer bekeken idem dito voor de nieuws en onzin website's, die heb ik ondertussen ook aardig gezien. Mijn vraag aan jullie: wat doen jullie nou de hele dag als je ziek bent?
Iemand nog goeie ideeën om wat te gaan doen voor morgen?

mja, als ik ziek ben lig ik meestal gewoon in me bed of zetel met een dekentje en kijk ik een film of lees ik iets, of sta ik pas smiddags op :p
meestal blijft er ook iemand thuis zodat ik niet alleen ben.
Als ik het zo bekijk ben ik best verrwend *D
 
Jup.. Ik heb het ook. Ben gisteren ziek van mijn werk naar huis gegaan. Denk dat ik nog een dagje uitziek en dat ik dan weer ga werken..

Ik doe ook niet veel anders als tv kijken en surfen op het net. En NFS most wanted spelen :p
 
Ik ben de afgelopen 5 jaar ofzo niet meer echt ziek geweest.. Af en toe een verkoudheidje ofzo, maar verder eigenlijk ook niet :) Ik ontspring schijnbaar elke keer weer de dans :p

De laatste keer dat ik ziek was (paar jaar geleden dus) was ik dus ook echt goed ziek.. kon het niet eens opbrengen om achter de pc te zitten ofzo. Gewoon de hele dag op bed liggen en proberen te slapen..
 
Zelden ziek enkel alleen veel last van (zware) mirgraine..

Maar zit op meedere foras dus daar zal ik me eventeul wel even zout mee kunnen houden plus de dagelijkse dingen die ik op de pc doe (downloaden etc).

En anders gamen 8)

Alleen zijn beide niet aan te raden bij mirgraine, dan wil je het liefst gewoon lekker op bed liggen, koude doek op je hoofd, zorgen dat er geen licht in je kamer komt, dus zo donker mogelijk. En gewoon slapen, anders is de pijn niet te houden..
 
ben al anderhalve week ziek.
kampeer nu met een kaakholte ontsteking, voorhoofdsholte ontsteking en bronchites (of hoe je dat ook schrijft)
ik doe de hele dag geen fuck, echt nul komma nul niets.
heb al mn videogeval weer aangesloten en videobanden uit het stof getrokken. verder slaap ik, slaap ik en eet ik een boterham. als iemand nog tips heeft, GRAAG :)
 
Zelfde, vandaag hele dag thuisgezetten :X

Echt te saai, hele dag @ forum zitten enzo.. Discovery kijken ect. :+

En heeel moe :X terwijl ik veel slaap mja
 
Is bij mij ook al een poosje terug :) Maargoed... je ma op pad sturen om een berg films te huren :+ of gewoon een paar films uit de kast trekken! Zo doe ik het tenminste...
 
Tja discovery enzo staat hier eigenlijk ook wel de hele dag aan. Veel mandarijntje's eten is ook wel een uitkomst. Net even blik op de weg gekeken, en dan maar vroeg op bed denk ik.
Je playstation afstoffen is wel een prima idee trouwens!

Wat eten/drinken jullie trouwens als je ziek bent?

Hier toch wel beetje water, thee etc. En ik eet eigenlijk beetje crackers/soepstengels/fruit.
 
Allemaal beterschap... Als je ziek naar huis gaat, ben je echt blij dat je thuis bent, dan ga ik fijn in een heet bad liggen, en ga oude AutoWeek's lezen [vroegah de Scootin' :)]... Alleen na 1 dag heb je het ook wel weer gezien om ziek te zijn, en dan ga je je gruwlijk vervelen... Ik heb het voorrecht dat ik nooit heel erg ziek ben, maar qua verveling is dat nog veel erger... Je bent te beroerd om iets fatsoenlijk te doen, maar te fit om je niet te vervelen... Veel i-netten, tijdschriften lezen [als je echt gaar bent, snap je nog steeds de Donald Duck :!] en hopen dat je snel beter wordt :)
 
heef je helemaal gelijk.. ziek naar huis, eindelijk thuis is chill...
totdat de verveling begint en je liever gewoon de dingen doet die je moest doen.
 
Sterkte en beterschap zieke mensen! Wat ik laatst ook had ook vrijkut ik was 1 dagje beetje ziekjes geweest en toen dag erna héél erg pijn in mijn rug. Eerst rond mijn schouders/nek en toen dag erna helemaal onderaan. Ik kon 's ochtens geneens opstaan zo erg. Das ook vrijkut dan ben je niet ziek alleen je kan gewoon niks. Mja het is allemaal weer over.
 
Laatste jaren echt niet meer ziek geweest :)

Anders lekker lang knorre , lekker fruit schaaltje oppeuzelen en wat magazines lezen 8)
 
Back
Top