Zaterdag 3 mei SOBW race in Nieuw Weerdinge

Was weer een leuk daagje racen, 15e in de A geworden.
jammer van de verandering van startopstelling door weersomstandigheden tijdens kwalificatie, dit heeft voor mij negatief uitgepakt. ik had 14e tijd getraind en helaas 19e startplaats gekregen. maar ja, voor sommigen zal het positief geweest zijn. ook wel weer leuk voor diegene.

Kerv, thankx for the pics, ziet er goed uit.

Erik, wat betreft die tv-kijk houding in de auto;
werkt heel goed alleen af en toe val ik in slaap zo
maar gelukkig rijd Rik achter me, dan claxoneert hij even als ik
weer eens afdwaal naar de vluchtstrook;)
 
Originally posted by kleck
toch ben ik van dat tweede beter gaan rijden zaterdag
ik had verwacht van het eerste....;)
ik wel van dat eerste ;) en het eind resultaat van het tweede dan :p
 
Caine wat was er gebeurd dat je viel want ik reed achter je en opeens zag ik alleen je scooter de kombocht ingaan alleen zonder jou erop, tik tegen je stuur gehad?
:'(Ik kreeg een behoorlijk tik van Koopmans en mn scooter duwde ik onbewust af en die lag dus ergens in the middle of nowhere :p zelf gleed ik dus achterste voren op mn buik. Ik heb gelukkig niks en mn scooter ook niet :DWAT een mzzl:D
 
Originally posted by C.K.
:'(Ik kreeg een behoorlijk tik van Koopmans en mn scooter duwde ik onbewust af en die lag dus ergens in the middle of nowhere :p zelf gleed ik dus achterste voren op mn buik. Ik heb gelukkig niks en mn scooter ook niet :DWAT een mzzl:D
dat was jammer ja, maar de tikken waren in geloof ik...
 
Originally posted by kleck
Erik, wat betreft die tv-kijk houding in de auto;
werkt heel goed alleen af en toe val ik in slaap zo
maar gelukkig rijd Rik achter me, dan claxoneert hij even als ik
weer eens afdwaal naar de vluchtstrook;)

Daar heb je hem voor he:D

Originally posted by DvD
dat was jammer ja, maar de tikken waren in geloof ik...

En dat hebben we allemaal weer gezien en gehoor ja, beetje vaag waarom sommige zoiets doen

:?
 
HPIM0719.JPG



8P 8P 8P
 
Originally posted by Kerbinos
Hier wat Pic's frome Me:)

[/IMG]
HPIM0726.JPG

Hele mooie foto.. ahum...
Hier hadden we een eerder vergaarde bougie gemonteerd waarmee de scooter niet boven de 8000 rpm komt... foutje...

Wahid had deze keer niet geraced, vanwege het ontdekte carterlek na de kwalificatie. Omdat het weer toen nog niet al te best was, en we geen zin hadden om de valse lucht te compenseren met een grotere sproeier en het risico te lopen om weer een zuiger te verneuken hebben we de scooter maar ingeladen.

Ondanks dat liep de scooter toch best leuk in de kwalificatie, haalde toch nog 90 digi op het rechte stuk....

Ook nog een schuivertje gemaakt in de kwalificatie, maar we waren niet de enigen...

Verder nog mijn complimenten aan Dvd, wat rijd die kerel als een bezetene.... Jammer van die crash!

En last but not least complimenten aan het koopmans team voor hun sportiviteit!

See you in V'swaard...
 
Last edited:
Originally posted by C.K.
Mensen :D wie heeft er misschien een fotow van mij glijdend op mn buik :D da lijkt me wel lachuh ;)

Het zag er echt behoorlijk eng uit hoor. Le lag midden op de grond, en de scooter was nergens te zien. Pas toen iedereen de eerste bocht door was verscheen hij 50 meter verder in die bocht. 't is dat je geen opa bent anders leek het ebhoorlijk of je je heup gebroken had :p

Er is vast een foto van, Kervin niet? Hij is immers crashfotograaf...
 
Back
Top