Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Vind je het gek?
Vergelijk even uw scooter met een star sprint framepje 8P

als je de scooter als de bocht in zet dan kon je makkelijk recht uit knallen en ik heb dus ook zo'n star sprint frampje en dat ging dus makkelijk alleen de bochten op het einde was af en toe moeilijk maar het ging makkelijk
 
als je de scooter als de bocht in zet dan kon je makkelijk recht uit knallen en ik heb dus ook zo'n star sprint frampje en dat ging dus makkelijk alleen de bochten op het einde was af en toe moeilijk maar het ging makkelijk

Ik heb het toch ook niet over de "bocht" in het begin van de baan.
en daarnaast vertelde ik ook niet dat het niet haalbaar was achteraan de baan.

Axon had een leuke zip met goede vering... dat is net wat makkelijker sturen enzo dan een framepje.
 
Ik heb het toch ook niet over de "bocht" in het begin van de baan.
en daarnaast vertelde ik ook niet dat het niet haalbaar was achteraan de baan.

Axon had een leuke zip met goede vering... dat is net wat makkelijker sturen enzo dan een framepje.

verkeerd begrepen ik dacht dat je het over de eerste kleine bocht had:henko:
 
heb geduld men beste.

als je weet dat er 4 fotograven aanwezig waren, die allemaal een hoop foto's hebben gemaakt + dan was er nog die wachttijd voor de foto's te bewerken.

ik ben ervan overtuigd dat het wachten de moeite loont.

mss kunnen we het terug over iets anders hebben ??

euhm iemand een ideetje?
 
Mensen, als jullie toch zo graag fotos willen en diezelfde dag ze dan ook willen zien. Breng jullie eigen fotograaf dan mee!


Ik ben fotograaf (zelfstandige) en ik weet hoelang het allemaal duurt. Ik was zelf aanwezig als sprinter op de wedstrijd en de persoon die er rondliep was niet echt een fotograaf, maar eentje die dacht dat die een fotograaf was!

Maarja, wie oordeeld daarover natuurlijk. Had de organisatie mij betaald voor de werken die'k zou doen (btw heb de flayer voor hen ook ontworpen en daar wilde k niets voor!) dan hadden jullie diezelfde avond of de dag erna jullie beelden gehad ;)

grtz! althans!
 
Nja, heb je wel gelijk in.

Maar volgens mij heeft het weinig tot geen zin om er zo blijven over te zeuren. :)
Vroeg of laat komen die foto's wel ;)
 
{! stop met zeuren............

ze zijn het heus niet vergeten.....

des te langer je wacht des te beter worden de foto's:p
 
Back
Top