Originally posted by Cyberium
De tzr:
1) klote uitlaat standaard
2) ik vind hem persoonlijk behoorlijk lelijker dan de derbi
3) langzamer dan de derbi
4) geen bergruimte
5) ik vond de wegligging slechter veel slechter zelfs
6) slecht afgewerkt
7) zit niet lekker als je niet zo groot bent
8 ) het voelt niet goed... qua vermogen valt ie tegen terwijl hij hetzelfde moet zijn als de gpr maar die boekt hem standaard dik. en heuveltjes echt geen probleem.
9) de vering! je moest remmen voor de verkeersdrempels die wij hebben hier. Tenminste als je blijft zitten en niet gaat staan. Terwijl de GPR er met 70 km/h nog steeds geen probleem geeft
dat jij met 70mk/u over drempels ragt zegt al genoeg.
en wees dan ook eens zo objectief om ook de nadelen van je gpr te noemen, maar dat zal ik in dit geval doen
1) tank is fake
2) ik vind die 2 koplampen boven elkaar SPUUGlelijk, om nog maar niet te spreken over die kont
3) derbi heeft een plakkerige koppeling als ie koud is
4) kleine tankinhoud ivg met tzr
5) die spiegels steken VEEL te ver uit, en in tegenstelling tot tzr zijn de knipperlichtjes niet in de koplampen geintegreerd
6) hebben ze eigelijk wel een alu frame (oud model gpr niet)
7) tzr zit juist HEEL lekker, ook als je klein bent zoals ik, veel zachter dan me rs zadel.
gpr zadel is in tegenstelling (en dan vooral het oude model) kei en KEIHARD, evenals de duozit, die bij tzr beiden lekker zacht en comfo zijn.
8) lekker boeiend of ie standaard langzaam of snel is, welke idioot blijft nou met std uitlaat rijden :?
9) een stugge vering getuigt van een racer, een beetje racer HOORT juist stugge vering te hebben.
als een tzr een stuggere vering heb dan jou gpr zoals je zelf zegt, komt ie je dus met gemak voorbij in scherpe bochten met ze pirelli demons...