XSH mina zip....!

p4894.JPG


Wat had jij een lelijke uitlaat bij je plantje!
Voor filmpjes van jouw ontzettende onbenullige burn-out check www.hangendlauw.nl.

Tot snel maarten. :*
 
Machiel. said:
Heb er misschien overheen gelezen maar waarom reed je niet mee?
Balhoofdplaten zaten verkeerd om en hij kon ze er niet af krijgen aangezien het schroefdraad niet meer helemaal lekker was. Daardoor kreeg hij speling op z'n balhoofd, dus niet doorde keuring gekomen. :)
 
en maar zeiken vrijdag dattie zonder geld zat om nieuwe bandjes te kopen 8P
haha toch veel gelachen zaterdag jmmr dat jullie niet mee waren naar de mac :#
 
hahaha, ja het hele vrijdag in elkaar gezet, vrijdag pas mijn frame en achtervelg trug van de coater, savonds nog gebankt maar balhoofd niet goed gekregen 8P... maar hij liep wel redelijk, dus dan maar een dikke burn-out..

het was een nieuwe pirelli evo22 band ( nooit mee gereden ) die op een gegeven moment ''plof'' zei :W...

het moest echt in 2 keer omdat hij op een gegeven moment 95 graden was, toen uitgezet ff af laten koelen en weer verder..

en met de cil is gwn he le maal niets aan de, v-snaar ook niet.. er moest toch weer een nieuwe zuiger + v-snaar in, en ik kreeg een nieuwe band als ik deze zou laten ploffen, keuze snel gemaakt, aangezien burn-outs ownen, en een evo bijna niet kapot te krijgen is :W...

@ jeroenS: bij ons was de mac ook goed vet, niet normaal :D

oi allemaal
 
Plant je bent een IDIOOT+ralf+, heb me kapot gelachen toen ik die filmpjes zag.
Focking verse burnout8P8P8P

Volgende meeting weer is oldskool BBQen.
 
hehe gekke plant :p

Ik hoor hem nog zo zeggen, ik ga niet burnen daar verneuk je al je spul mee :+

( Hij is wel lang bezig geweest om z'n blok weer schoon te krijgen :L :p )
 
puch-racer said:
hehe gekke plant :p

Ik hoor hem nog zo zeggen, ik ga niet burnen daar verneuk je al je spul mee :+

( Hij is wel lang bezig geweest om z'n blok weer schoon te krijgen :L :p )

klopt maar jah.... hij geilt zo hard op alle aandacht die dan krijgt :p

maar plant ik moet wel zeggen: Als je het doet dan doe je het ook goed :W

later
 
Tja genemuiden was me wel weer een lekkere meeting jammer dat die gast die sleutel bracht want had die poort wel willen molesteren maar goed maarten molesteerde zijn band dus dat bracht genoeg afbreek adrealine op:) ohw een aanrader voor iedereen die op genemuiden was... www.hangendlauw.nl

nu bezig met een spruitstuk en wig naar voren te maken in combinatie met een keihin 28 want die ibea wou toch echt niet lekker rijden heb het later nog beter gekregen kon rijden maar stoteren laag in toeren en inhouden op top dus helaas :( maar dat komt goed, wat dacht je ervan maarten volgende week x'tje branden in oldenzaal?
 
haha thnx :)..
but it was not my engine and stuff :p... everything was from me except the engine :p..

if you want you can post the pics @ this page :)?

thnx anyway

gr
 
ga ik zeker doen vind het wel spijtig dat mensen direct zo commentaar geven zoals jij, tewijl ik durf wedden dat je nog niet op mijn closed profiel bent gaan kijken voor je die commentaar gegeven hebt zwak eigelijk want ik had het goed voor met dit forum

grtzz
 
Back
Top