XSH sprinter mina

Runner1987 said:
Hehe p*/meltjes. Heb net ook een grafiek van Piet Paulusma toegestuurd gekregen dat het morgen zo heet wordt dat de poolkappen spontaan smelten. :L

de poolkappen smelten ook :p

miss is die 28 pk dan toch waar 8P
 
Kale-Man said:
als je jubbega met 28 pk niet wint ben je echt een mietje we zullen zien groetjes

28 pk hoeft nog niet te betekenen dat het op de weg sneller de 150 meter afgelegt heeft als een 22 pk scooter ofzo ;)
 
Mja licht ook aan de rijder zelf die erop zit , heeft hij een snelle reactie , kan hij het op de weg houden etc :)

Maar ben benieuwd wat het word 8)
 
Knapen toch...I still have to say, 5th of may is the day. Wordt hier onderhand theekrans forum. :p NU reageer IK niet meer, wie volgt....
 
Komop jongens ik vind het nu een beetje kinderachtig worden...
Een paar keer is leuk maar er zijn nu gvd meer dan 2 pagina's met allemaal dezelfde loze blaat...

Ik vraag nu vriendelijk om op te houden met waar we mee bezig zijn.
De volgende die offtopic gaat, krijgt gelijk een warning.
 
Lennox said:
Je gaat zelf ook een grafiek zitten maken in paint :L

Net of jij wel een leven hebt dan.

Pfew....ik vind het anders redelijk tof dat er zeker 10 mensen waren die nog gingen happen op mijn paint-grafiek. Het was sarcastisch bedoelt voor de mensen die zo ongelooflijk lomp zijn dat ze nog gaan happen op zo'n onderwerp. En dan ga jij er ook nog eens ff serieus op in :X

Edit, Ronnie..ik zag jouw post nog niet. Ik heb ookal 2x lichtjes aangegeven of er weer ontopic kon worden gegaan, maar na jouw post moet het wel duidelijk zijn. Anders kunnen we dit topic ook wel dichtgooien, aangezien er geen XSH sprinter is, en mocht die er wel zijn, kan marco altijd nog een topic openenen.
 
Last edited:
Op verzoek van Marco gaat hij weer open, laat het duidelijk zijn dat offtopic nu direct warningpoints betekend.
 
Back
Top