XSH sprinter mina

ik dacht laat ik ook maar eens een nieuwe projectje starten, zo gezegd zo gedaan.. was de bedoeling om een sprinter te bouwen voor leuke tijden @sprints

en aangezien genemuiden eraan kwam, heb ik een weekje geleden een sonic frame overgenomen van vincent aka cozmo

zo ging het frampje mee vanaf 6flags naar xsh werkplaats: :rolleyes:
frame%20in%20auto.jpg


had al helemaal in me hoofd hoe ik dit ging fixen, hier wat werkzaamheden @ werkplaats:
xsh%20sprinter%20mina%20002.jpg


xsh%20sprinter%20mina%20004.jpg


het nodige laswerk voor nieuwe blokophanging onderbreekt natuurlijk ook niet +ralf+
xsh%20sprinter%20mina%20008.jpg


en ff op de kop lassen 8)
xsh%20sprinter%20mina%20011.jpg



en zo staat het sprintertje er momenteel bij:)
xsh%20sprinter%20mina%20017.jpg


xsh%20sprinter%20mina%20022.jpg



moeten nog aantal dingen gebeuren, maar dat komt wel..

motorisch is het ook dik in orde.. komt natuurlijk een mina blokje onder, en wel het blokje van me aerox wat goed is voor 22+ pk's, setup kent iedereen wel denk ik, speed, keihin bla bla

dit scootertje zal iets meer dan 0,5/0,6 pk per kilo hebben iig -:-

owjah en kappen zullen er ook nog opkomen })

greetz,
marco
 
Advertisement - register to remove this

Blokophanging ziet iig vreemd uit :s
Hoe lang is de wielbasis nou van deze scoot?

Ene raad, loos die roze vorkpoten :D
Betekent dit dat er een nieuw blok komt voor de Rox?
 
ik zou wel een voorkap erop zetten omdat dat geen hol weegt en tog wat betere lucht geleiding geeft (hoe je dat ook zegt :? )
zundapp zadeltje lijkt me wel wat voor deze, kan je zo lekker op liggen -:-

super vet ding iig :) dat je van schie maar hard mag vlammen :*
 
vreemd maar wel sterk ;) daar gaat het tenslotte om..

wielbasis is niet gek veel langer dan een aerox/sr oid, misschien 10-20cm. maar het geheel ligt een stuk lager, dat is zijn voordeel..

rox moet ik nog ff zien.. die scoot is klaar en de lol is er een beetje van af... het toetje krijgt ie iig aankomende maand, want die zal te bewonderen zijn in de september scootin ;)

misschien een nieuwe blokje, wie weet..
 
Marco_v_W said:
vreemd maar wel sterk ;) daar gaat het tenslotte om..

wielbasis is niet gek veel langer dan een aerox/sr oid, misschien 10-20cm. maar het geheel ligt een stuk lager, dat is zijn voordeel..

rox moet ik nog ff zien.. die scoot is klaar en de lol is er een beetje van af... het toetje krijgt ie iig aankomende maand, want die zal te bewonderen zijn in de september scootin ;)

misschien een nieuwe blokje, wie weet..

Scootin slet.. :rolleyes:
 
Back
Top