Wordt me scooter inbeslag genomen???

Advertisement - register to remove this

niet als het de eerste keer is, pas bij de derde keer ben je hem definitief kwijt als het goed is... in de search is er genoeg over te vinden ;)
 
hangt er vanaf hoeveel kw je scooter hebt..sommige scooters gaan 70 bij 2kw en sommigen gaan 100 op teller met 0.8 kw ( zoals die van mij dus)

k zou alsik jou was gewoon een keer langs politiebureau gaan en vragen of je even mag teste op de rollenbank, en dan een of andere smoes van dat je em net gekocht hebt en dat ie wel maar 50 rijd maar dat je even wilt weten hoeveel kw die heeft... dan mogen ze je ook geen boete geven op dat moment als je teveel kw blijkt te hebben omdat je er vrijwillig op bent gegaan, en aan het eind beloof je gewoon hem af te voeren als dat nodig is ( niet dat je dat ooit doet ofzo :p), en anders weet je waar je aan toe bent als je ooit op de rollen komt
 
ja het aantal KW <---> Snelheid verschilt per scooter want die van mij loopt 70 echte en 0,6 kw en scooter van vriend van mij loopt 75 en 0,8 ofzo dus je kunt niet echt zeggen of je um kwijt bent.
 
Back
Top