wil meer pk,s(heb r nu 15,2)

roelandri

Naarling
Hallo
Ik heb het volgende op men nrg zitten
Hebo manston 47.6mm
22mm carb
polini evo membraam
25mm polini spruitstuk
jolly moto
polini evo vario
polini 2g(maar wel aangepast)

de rest is nog standaard maar ik wil dus meer pk,s hebben
oja blokje is redelijk :( getuned en cilinder is afgewerkt(meer kan ik niet zelf)
Wat zijn dan men opties:
cili verder laten tunen(zoja bij wie)
binnenrotor???
andere uitlaat???
ik wil wel deze cilinder en carb blijven gebruiken

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen
mazls
 
Advertisement - register to remove this

Waarom zou je in hemelsnaam nog meer pk's willen dit lijkt me al boete materiaal genoeg :p. Dit gaat toch al redelijk of niet dan. Lijkt me wel in ieder geval. Dit is al erg netjes hoor. Zou het gewoon zo laten....

Groetjes Jp
 
andere uitlaat, zou ik doen, en een andere carb

denk aan een 28 D-slide of 24 vlak.

uitlaat meer iets ala team2000 Hr2, of c20....(iets in die geest)

binnenrotor maakt geen drol uit qua pk's... en het tunen van de cilinder is natuurlijk ook altijd geinig..
 
hmm het is maar net wat je er aan wilt uitgeven he. als je genoeg geld heb ken je ze kopen en tuurlijk krijg je dan meer pk's mits je goed afstelt..... ik denk dat tunen past echt nut heb als je de rest ook heb vervangen.ik zelf zou die 22 weg doen en of een 21 of 25 carb kopen... de rest is wel oke. binnenrotor is ook een optie....
 
Monteer eerst eens een andere uitlaat, daarna kun je denken aan cilindertuning en een grotere carburateur.

Denk aan Hebo R2/3 ,Malossi Team70, Polini Evo6, MK ProRace, Yasuni C20...
 
Nou zal eff uitleggen waarom ik verder wil
maatje van me heeft um door middel van een auto wheelie beetje erestyled enzo als het ernu uitziet word ie gespoten door men sponsor.
Ik wil dus meteen van de geleenheid gebruik maken om um wat sneller te maken.
Ik zat eigenlijk te geile op een binne rotor maar das weer niet iets waardoor je meer output krijgt.
En welke uitlaat zou ik moeten nemen volgens jou???
grts roelof
 
Originally posted by roelandri
Hallo
Ik heb het volgende op men nrg zitten
Hebo manston 47.6mm ---> Tunebeurt
22mm carb ---> 24 mikuni/25 Dell' ortho / 28 D-slide
polini evo membraam --> goed
25mm polini spruitstuk --> goed
jolly moto --> Hebo racing 3, Speed2000 , VTM
polini evo vario --> Complete overrange van Malossi/polini
polini 2g(maar wel aangepast)

en een binnenrotor erbij
 
Huh hebo r3(ik mis wat) zijn die er al dan
ennuh was beter van die carbs 24 of 25 of 28
wil gewoon vlammen
en hoeveel moet er uit die manston te halen zijn???
 
ik lees geen andere krukas???
zal je wel vergeten zijn ( hoop ik voor je )
maarja cilinder tunen + andere uitlaat is een leuke optie maar ik zou als ik jouw was hem niet voor straat gebruik gebruiken dan...
 
Why not????
hahaha ag kan hier in de buurt wel
Ik kan via men werk wel aan een hebo r2 komen of bidalot c20 maar hoeveel zal me dat schelen???
bedoel wat scheelt meer andere carb of uitlaat????
thnx
oja heb zekers andere krukas
 
Die Hebo Racing 3 is hetzelfde als de Hebo Racing 2. Daarom noemen we hem meestal hebo racing 2/3 :D

Ennuh....de beste van die 3 carbs die ik opnoemde....tja...mijn top 3 is denk zo :

28 keihin D-slide (die ga ik zelf kopen:D)
24 mikuni flatslide
25 Dell' ortho
 
Originally posted by Pronk
Die Hebo Racing 3 is hetzelfde als de Hebo Racing 2. Daarom noemen we hem meestal hebo racing 2/3 :D

Ennuh....de beste van die 3 carbs die ik opnoemde....tja...mijn top 3 is denk zo :

28 keihin D-slide (die ga ik zelf kopen:D)
24 mikuni flatslide
25 Dell' ortho

Er komen nog wel meer interessante carbs... 27 & 28mm Flatslide van Keihin bijvoorbeeld, met powerjet...

RIII bestaat niet, tiepvautje, zoals Patrick zegt...

Topicstarter; dump sowieso je carburateur... Die Jolly is ook niet optimaal, zeker niet als je niet de SP-versie hebt...

Zelf heb ik een RII, en ik denk dat het tot nu toe de vetste productiepijp is voor Piaggio...
 
Als je zo'n setup rijd schitterd de binnenrotor toch wel door z'n afwezigheid vind ik..
Verder zou ik me ook eens zorgen gaan maken over de coating van de cilinder :D
 
Dus je weet wat je te doen staat:p
1.: binnenbeuker
2.: carb
3.: laat iets aan cilinder doen
4.: andere pijp

Tadaaa en laat er idd ook ff een ander wandje inzetten:p
 
Back
Top