wil meer pk,s(heb r nu 15,2)

Hallo
he tim ik heb laatst nog gekeken of die r2 paste. hij past opzich wel maar dan komt ie of net niet tegen men band aan of rost bij zachtjes inveren tegen men kraantje aan. dus das niet oke.
ga denk een c20 kopen heb ik eerder gehad en dat beviel wel eigenlijk..
ennuh beter nieuws men scooter wordt nu gespoten in de kleuren van men racer(parel moer blauw met geel)duss das wel vetjes en kost mij geen reet want ric(bekend bij tim) heeft em vakkundig gesloopt..
ik zit nu tedenken aan de volgende setup
binnenrotor(welke????)
28mm keihin
yasuni c20
:)
maareh dna power vertel eens hoe krijg jij dat voor elkaar zoveel pk,s zonder cili te tunen????
Ohja eff nog over die cilinder wand.
Ik heb het nu bij een sr gehad maar bij piaggio nog nooit.
Nou de groeten maar weer
 
he

Originally posted by roelandri
Hallo
he tim ik heb laatst nog gekeken of die r2 paste. hij past opzich wel maar dan komt ie of net niet tegen men band aan of rost bij zachtjes inveren tegen men kraantje aan. dus das niet oke.
ga denk een c20 kopen heb ik eerder gehad en dat beviel wel eigenlijk..
ennuh beter nieuws men scooter wordt nu gespoten in de kleuren van men racer(parel moer blauw met geel)duss das wel vetjes en kost mij geen reet want ric(bekend bij tim) heeft em vakkundig gesloopt..
ik zit nu tedenken aan de volgende setup
binnenrotor(welke????)
28mm keihin
yasuni c20
:)
maareh dna power vertel eens hoe krijg jij dat voor elkaar zoveel pk,s zonder cili te tunen????
Ohja eff nog over die cilinder wand.
Ik heb het nu bij een sr gehad maar bij piaggio nog nooit.
Nou de groeten maar weer

ik zou het ni precies helemaal weten maar zie setup en we hebbe afgestelt op de tesbank bij mijn sponser die doet al het werk.ik help wel soms meej maar kan ni altijd want dan moet ik veel heen en weer rijden sorry beetje off topic mar goed

gewoon goed afstelle.maarre er komt nog wat van me zip:Dzie de setup die der opkomt:D
en over die onsteking ik heb wel slimme ideeien over onsteking HPI is wel relaxed voor je heb er nog wel 1 voor je ligge (sorry voor dit off topic maar wil hem alleen maar helpe)
 
Zoals Bart zei, "verkracht", is wel redelijk het goede woord...

Testbank was er idd niet voor geschikt. Bank regelde de snelheid trapsgewijs dmv. weerstand. Met een vaste overbrenging zoals bij een motor is dat geen probleem, maar bij een scoot gaat de snaar op een geven moment slippen en draait ie alsnog zijn toeren. Als je vervolgens op die manier een paar runs maakt is het afgelopen met elke cilinder... |(
 
Kan je me eff pm over die hpi????
En ik kan nederlands maar men keyboard is aan het dood aan dus soms doen men letters het niet helemaal.
sorry en men welgemeende excuses:)
Nou de groeten maar weer
laterz
 
Originally posted by mhr#27
Was ook niet aan jou gericht, maar aan meneer dna power. :)

bedankt he jasper

iedereen maakt weleens foutje maar als jij de foutje van komma's ook al erg vind:S had ook maar een 5 op me diploma voor nederlands sorry he
 
Het is een mooie meting, zo te zien gebruiken jullie geen correctie factor (1 dus) en dat is bij Dyno in goes 0,9x, om maar ff te antfucken.
En die redelijk korte vertanding is ook wel gunstig voor het vermogen plus dat de curve niet bepaald vlak is.
Dan nog is het een mooi resultaat!
Op naar 20+ (@ SAE correctie factor) :)

[edit] de oude ark grafieken staan ook op cor. factor 1 dus nu weet ik niet precies hoe die zit maargoed.
 
Originally posted by DNa power
bedankt he jasper

iedereen maakt weleens foutje maar als jij de foutje van komma's ook al erg vind:S had ook maar een 5 op me diploma voor nederlands sorry he
Graag gedaan. :rolleyes:

Leestekens zijn belangrijk voor de leesbaarheid, maar dat is niet het enige wat er niet klopt aan jou reply. Daarnaast is elke reply van jou zo'n zooi qua nederlands.
 
Back
Top