Wii

Ik heb de wii nou al zo`n maand, staat helaas alleen maar stof te happen.
Spellen aanbod is momenteel echt kut. Zit wel iets leuks tussen, maar niet veel. VC games zijn ook ruck, ik wacht op MK en Killer instict. Die blijven vast weg. Als het zo door gaat gaat me wii waarschijnlijk wel weg.
 
ben een beetje uitgespeeld er nu mee + dat ik ff geen tijd er voor heb :D
heb nu al rond de 20 spellen maar zodra me huisje af is ga ik weer elke dag spelen
 
ben een beetje uitgespeeld er nu mee + dat ik ff geen tijd er voor heb :D
heb nu al rond de 20 spellen maar zodra me huisje af is ga ik weer elke dag spelen

Heb nu alleen nog maar Wii sports en voor de extra controller heb ik Wii play gekocht.

Wat is nou een aanrader te kopen, aangezien jij al 20 spellen hebt :p
 
Heb nu alleen nog maar Wii sports en voor de extra controller heb ik Wii play gekocht.

Wat is nou een aanrader te kopen, aangezien jij al 20 spellen hebt :p

Resident evil 4 en zelda zijn echte toppers. En als je nog ff w8 komen er binnen 2 maanden heellee leuke spellen uit.
 
Ik heb de wii nou al zo`n maand, staat helaas alleen maar stof te happen.
Spellen aanbod is momenteel echt kut. Zit wel iets leuks tussen, maar niet veel. VC games zijn ook ruck, ik wacht op MK en Killer instict. Die blijven vast weg. Als het zo door gaat gaat me wii waarschijnlijk wel weg.
Hoeveel kan ik hem overnemen?:D
 
Vanmiddag heb ik er ff op kunnen spelen met m'n werk, 't is leuker dan ik dacht :W Heb m'n collega's ook zwaar geowned y0! :p
 
jah snap echt nix van spelcomputers... zag dat de wii wat extra ingangen enso heeft maar zou me god niet weten waarvoor:S waar is die key te krijgen? en kun je die spellen niet via limewire downloaden ofso?
 
jah snap echt nix van spelcomputers... zag dat de wii wat extra ingangen enso heeft maar zou me god niet weten waarvoor:S waar is die key te krijgen? en kun je die spellen niet via limewire downloaden ofso?

USB ingangen zijn voor toetsenboord enzo ( nieuwste update schijnt draadloze toetsenboorden te herkennen :W )
Andere ingangen zijn voor Gamecube controllers


Via lime wire denk het niet aangezien een spel rond de 4 gb is...
 
Hier ff een vraag namens een collega van mij.
Hij heeft net een Wii gekocht maar hij vraagt zich af of er ook gamecube spellen in gaan. Op wikipedia staat namelijk van wel maar hij wil het zeker weten. Weet iemand dit toevallig???
 
Me broer heeft hem afgelopen weekend om laten bouwen:W
Heeft nu al een stuk of 10 spellen gedownload:)

Kostte 70 eu dacht ik ergens in nijmegen ofzo;)
 
haha heb nu ook een wii, dat ding is echt tof 8P

ben nu gewoon Wii Sports aan het doen die er bij zat, maar dat is ook al best tof :D


richten is best moeilijk btw met dat Honkballen :X
Boksen is wel tof :D:p
 
Back
Top