Wii

Kan niet, je zult ze moeten branden op een dvd-r

Als je er niet uit komt moet je maar ff zeggen welke spellen je wilt dan brand ik ze voor je voor een kleine vergoeding ;)
 
kan wel, zie dat overal staan op inet.. maar ben te lui om goed uit te zoeken :p


maar als jij ze brand, kan ik ze dan afspelen... of moet ik dan nog ombouwen?
 
Moet sowieso omgebouwd worden... Die van mij is al omgebouwd, alleen speel er echt noooooit op! Heb m toen laten ombouwen in kruidenwijk... Kon dit zelf namelijk nog niet
 
Hoeft niet omgebouwd te worden, dat is onzin. Je hebt een SD kaartje nodig met een bepaald stukje software en dan krijg je een homebrew channel, google maar eens op wii homebrew.
 
Hoeft niet omgebouwd te worden, dat is onzin. Je hebt een SD kaartje nodig met een bepaald stukje software en dan krijg je een homebrew channel, google maar eens op wii homebrew.

Dit versta ik dus onder ombouwen aangezien je niet direct gedownloade spellen kan spelen
 
Heb ook een softmod op mijn wii, hdd eraan met honderden games erop en spelen maar. Gedownloade spellen kun je zelf op je hdd erbij zetten met de manager of branden en dan spelen.
 
Dit versta ik dus onder ombouwen aangezien je niet direct gedownloade spellen kan spelen
Ombouwen is iets veranderen aan het originele besturingssysteem of de hardware van het apparaat. Dat doe je hiermee niet, dus jouw veronderstelling is niet juist. ;)
 
Ga dat softmodden ook eens proberen met dat ding wat hier staat.. heb alleen geen van die games om die exploit in te draaien :(
 
heb de 1e gen wii met de 1e gen wiikey,
nu moest ik hem laatst updaten voor wii spel, en nu werkt me wiikey niet meer... ( denk ik ) iemand nog een tip?
 
Ga dat softmodden ook eens proberen met dat ding wat hier staat.. heb alleen geen van die games om die exploit in te draaien :(

hier ook mee bezig geweest, super mario smash brothers gebruikt...

alleen krijg ik me eigen hdd niet werkend, van een vriend erop gehad... en dat werkte prima.

me eigen externe hdd geformat en omgezet, maar werkt gewoon niet.

+ is kut dat je geen originele spellen meer kan spelen, vraagt meteen om update... en dat mag dan niet meer
 
update.

externe hdd werkend. 692 spellen rijker.

nu nog priiloader aan de gang krijgen, en ik ben klaar.. :W maakt zo'n wii meteen stuk leuker..
 
heb de 1e gen wii met de 1e gen wiikey,
nu moest ik hem laatst updaten voor wii spel, en nu werkt me wiikey niet meer... ( denk ik ) iemand nog een tip?

Wij hebben er ook 1 met software 4.3, dus dan moet je softmodden met een origineel spel inderdaad. Heb ook diverse dingen zonder spel geprobeerd, maar het kan enkelt met een origineel spel, en die heb ik dus ook niet x|
 
Thanx, heb ik vanavond wat te doen! :D
Heb alleen geen idee of ik een 4.3 heb...ding is al wat ouder. Moet je eerst updaten naar 4.3 om deze tutorial te volgen?
 
oudere versies zijn nog makkelijker te softmodden.. zoek dus eerst wat voor software je hebt..

waar download je spellen pvdh? en .swfb bestanden?
 
Back
Top