Wii

Je moet gewoon de winkels ff in de gaten houden, mijn buurvrouw heeft een paar dagen geleden gewoon bij Bart Smid een wii fit gekocht, ps koop ook guitar hero :W
 
ding staat hier eigenlijk alweer een tijdje stof te happen.... af en toe leuk om te spele alleen het echte 'vette' is der wel af...
 
Wie heeft een tip voor een leuke tennis game op de Wii. Ik heb mn ouders dus zon Wii gegeven met dat sports pack, maar ik zoek nu een echt leuke en uitgebreide tennis game voor ze. Misschien wat realistischer ofzo?
 
Wie heeft een tip voor een leuke tennis game op de Wii. Ik heb mn ouders dus zon Wii gegeven met dat sports pack, maar ik zoek nu een echt leuke en uitgebreide tennis game voor ze. Misschien wat realistischer ofzo?

Top Spin niks ? Ziet er best mooi uit voor een Wii spel :)
 
Ja ziet er goed uit. Kunnen linkshandigen er wel in spelen? Mn pa is linkshandig namelijk :p En.. Ik lees dat je met die andere (chunky ofzo heet dat ding?) remote moet lopen? Das niks voor mn ouders... Die moeten gewoon simpel slaan.
 
2 controllers? waarschijnlijk moet je met je num chuck lopen en dan met je normale controler slaan, dat is 10 minuten wennen en dan kan je gewoon gaaaan!
 
Mijn voorkeur ligt nog steeds bij de Wii sports versie, alle andere tennis spellen vond ik stukken minder. Sega Superstars Tennis is opzich ook nog wel te doen, maar die is natuurlijk verre weg van realistisch.

Top spin is inderdaad met de nunchuck lopen en met de remote controller slaan (vergt wel wat oefening moet ik zeggen)
 
Speel nog steeds guitar hero :p, speel alleen wel stuk minder als 2 maand terug oid.

Ik heb ook de wiifit aangeschaft tijd terug, ding is ideaal tijdens me dieet.
Dat ding houd hele statisstieken bij hoeveel kg je afgevallen bent etc, en waarschuwt wanneer je te snel afvalt :p

Binnekort maar weereens een spel aanschaffen :+
 
*Kick*

Ik heb even een vraag, ik probeer FIFA 2010 op de Wii te openen, alleen hij geeft steeds een foutmelding;

"Er is een fout opgetreden.
Druk op EJECT-knop, verwijder de disk
en zet het Wii-systeem uit.
Lees de Wii-handleiding voor meer informatie".

Geen idee, wat dit kan zijn, uit de handleiding word ik ook niet wijzer.

Thanks en groetjes, Erik :*

Is de disk niet een beetje bekrast, zodat de wii de disk niet kan lezen oid ?

Nee hij is gewoon nieuw, ik snap er niks van...
 
Back
Top