Wemeldinge....17 Juni 2006

Pronk

Pronk Racing Service
Zo...nu trap ik een keer af :)

De baan waar de beste tuner wint, zoals de meeste van jullie hebben gezien de afgelopen wedstrijden ga ik hier in grote problemen komen als ik niet snel iets aan het vermogen ga doen. Wie zal er winnen...wie lopen er kapot? Mijn visie :

std klasse :
1.Benji
2.Arno
3.Rop/Jacky

Topscooter :
1.Daniel
2.Kervin
3.Rik v Rijssen
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

De topsnelheid is een probleempje op het moment... tot de 60 is de scooter snel zat.. nu nog even van de 60 naar de 100 wat km's zoeken :)
 
Mijn visie:

Top:
1: Kerv (mits zn rempomp wel blijft werken ;))
2: Dani
3: Rik v Rijssen

stnd:
1: Benji (mits hij heel blijft)
2: Pronk (mits we genoeg vinden deze 2 weken)
3: Arno (omdat hij nu eens geen 100 of 80 punten van me pakken mag :D)
 
Ja Wemeldinge, wat zal het worden. Ik ben er dan nog net niet, Amsterdam moet weer lukken 8)

Mijn voorspelling:

Topscoot:
1. Dani
2. Kerv
3. Niels

Standaard:
1. Tino +pippi+
2. Benji
3. RoP

:D
 
Pffffff, ik zie er wel tegenop. Denk dat ik mn tijden van vorig jaar niet eens kan verbeteren met de power die ik nu heb.
 
Arnoud said:
Pffffff, ik zie er wel tegenop. Denk dat ik mn tijden van vorig jaar niet eens kan verbeteren met de power die ik nu heb.


haha als je zo begint komt het wel goed denks
 
Arnoud said:
Pffffff, ik zie er wel tegenop. Denk dat ik mn tijden van vorig jaar niet eens kan verbeteren met de power die ik nu heb.

manoeuvreert zich zoals altijd weer in de "underdog" positie, zodat het nooit slecht kan gaan. +pippi+
 
net zoals altijd...
maar ik denk dat naar al deze "mindere" resultaten meer zin heeft in de open cup...
want volgens mij wilde arnoudje voor de top 5/3 gaan ...denk ik hoor hahaha..:D
maargoed het zal wel weer goed komen net als altijd ..
 
Tinne said:
manoeuvreert zich zoals altijd weer in de "underdog" positie, zodat het nooit slecht kan gaan. +pippi+

Denk dat dat deze keer echt niet zo is. Op staphorst ook, samen met pronk echt super sturend maar op het rechte stuk zooooveel te kort komen. Balen....:mad:
 
Back
Top