Wat moet ik doen?

Black Phantom

Senior Member
Zoals vele wel weten heb ik een tijdje geleden een Puch monza van Ralf gekocht(eignelijk een Puch M50 Racing)
Nu zit ik met het volgende probleem:
Ik krijg het blok niet in elkaar. Dit komt omdat de krukaslager(alleen de binnenring) echt (al 20 jaar) muurvast zit. Heb het al geprobeerd los te branden. Verder mis ik nog 1 essensieel onderdeel. Nou heb ik bij dealer gevraagd of zij het blok in elkaar wouden zetten maar dat ging heel veel knaken kosten omdat het zo'n oud blok was. Dus ik dacht: ik leg er een honda blok onder.
Vandaag hondablok gepast.. maar dat is ook geen optie omdat ik hele frame moet verlassen en zelf een uitlaat moet gaan maken.
Wie helpt mij? Wat moet ik doen? Proberen deze onderdelen te verkopen en aan ander project beginne? of toch naar dealer brengen?
Ik hoop dat jullie mij advies willen geven.
 
Advertisement - register to remove this

Als ik jou was dan zou ik gewoon ergens een 2de hands Zipje kopen en die vet maken. Is toch wel een stuk stoerder (en sneller) dan die Puch....

Greetz, Street_Racer
 
als je dealer dat ding wel kan maken, kunnen ze ook dat lager er dus wel uithalen, en wat onderdeel moet ook ergens te krijgen zijn, anders kan je dealer dat ding nooit maken.

tis maar net wat dat ding je waard is, is je eigen keus.
 
Kan je niet ff ergens anders een goedkoop blokkie op de kop tikken. Zal niet zo duur zijn. Knal je gewoon dat blok eronder of maakt van 2 een goeie. Of vraag gewoon advies aan die dealer en of ze dat onderdeel voor je kunnen bestellen. Succes m8
 
Mja, als de bedoeling was om dat ding gewoon voor de gein ff op te bouwen zou ik em gauw weg doen. Als je serieus er mee bezig wilde dan idd eens informeren naar 2e hands parts ofzo.
 
Back
Top