Help! Wat moet ik doen?!

Status
Not open for further replies.
dewd als iemand streetmagic kwijt is ofzo.. heus wel dat dat op politieburea gemeld word... idd zoals proz zegt.. tik nr over,, spuit andere kleur en klaar... of verkoop aan mij voor 1000 piek 8)

framenr zit trouwens aan rechter of linkerkant onder het zadel je kijkt er zo tegen aan
 
krizzz: dewd,.... hehehe.. hmzz... mijnes staat nu bij van zaaane arg,..
ik: heh?:? dan rijdt er in zaanstreek nog een gele rond... ik weet heel zeker dat ik vanmiddag een streetmagic zag...
 
Originally posted by marbossi with
krizzz: dewd,.... hehehe.. hmzz... mijnes staat nu bij van zaaane arg,..
ik: heh?:? dan rijdt er in zaanstreek nog een gele rond... ik weet heel zeker dat ik vanmiddag een streetmagic zag...

KLOPT! met std auspuff..
met turken erop..

arg ze zouden ff kijken wat ze voor me cilkop konden doen.. schroefdraad waar bougie ingedraaid moet worden is gaar....

ik bestel nu denk gewoon nieuwe hebo70cc VROEM
 
Originally posted by krizzz
arg ze zouden ff kijken wat ze voor me cilkop konden doen.. schroefdraad waar bougie ingedraaid moet worden is gaar....

Dan krijg je zo'n gaar ding in je cilkop gedraait, echt ultiem brak :|
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Gewoon lekker laten staan.


idd, da ding is nie van jou.
met je pote van af blijve.

wa zou jij der van vinden wanneer je ligt te pitte je bure ff een kijkje komen nemen in je schuurtje om ff te tjekke of je da ding nie gejat hebt. denkes na hoe zou jij reargere. en stel, je hebt da ding gevonde en het is gejat, weet je hoe kut die gast zich kan voelen die da ding kwijt is. je heb geen idee hoe blij je mij iig kan maken als je mijn scoot zou vinden. ik zou niet raar opkijken als je hem nog een ker van de dief van da ding zou jatten en de echte eigenaar komt erachter wie jij bent en waar je woont en er ligt ineens de volgende morgen een baksteen door je ruit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top